Miramar
Well-known member
Moraalridder, Lerby en Gerets waren lekkere jongens..Leuke anekdote, met het verheerlijken van een achillespees kapot schoppen.
Moraalridder, Lerby en Gerets waren lekkere jongens..Leuke anekdote, met het verheerlijken van een achillespees kapot schoppen.
Klopt helemaal. Dat ontken ik ook niet.Moraalridder, Lerby en Gerets waren lekkere jongens..
Feyenoord had in die tijd met Isra?l, Laseroms en Romeijn hele gemene jongens. Daar hoorde je toen niemand over. Alleen Derksen verheerlijkt dat nu pas omdat het op dit moment op juffertjesvoetbal lijkt.Klopt helemaal. Dat ontken ik ook niet.
Dat is iets anders dan het verheerlijken. Bewust op de achillespees schoppen is misschien wel de ergste overtreding die je kunt maken.
Dat weet ik. Toch slaat het nergens op. Gelul van fossielen.Feyenoord had in die tijd met Isra?l, Laseroms en Romeijn hele gemene jongens. Daar hoorde je toen niemand over. Alleen Derksen verheerlijkt dat nu pas omdat het op dit moment op juffertjesvoetbal lijkt.
Derksen zegt over De Ligt nu exact hetzelfde als over Van Rhijn en Tete destijds.
Bas, ga lekker naar huis.
Straks bij Jinek wordt hij nog geil ook. Dan vliegt hij helemaal uit de bocht.
Van Eva word ik ook wel een beetje geil.
Begrijpelijk. Zelf had ik dat ook, maar ze is niet zo goed in pijpen en dan heb je voor mij al snel afgedaan.
Ik heb haar wel eens voor me gehad. Toen ze al moeite had om voor mij op de knie?n te gaan wist ik het eigenlijk al. Daarna kon ze mijn knalpot niet eens op haar hoofd houden terwijl ze een poging deed om mij te pijpen. Tja, dan ben je voor mij al snel een kutwijf.Hoe weet je dat? Dat is wel een stevige afknapper ja.
Als je als scheids bewust overtredingen toelaat, ben je toch gewoon een slechte scheidsrechter?
Amsterdammertje...Is die Jonker een Limburger?