De snor en co

Max

Administrator
Forumleiding
Anelka heeft zich goed verdiept in de jeugdopleiding en clubcultuur van Roda JC. Speelt hun A1 nog steeds op het tweede niveau?
 

gevegt

Well-known member
Derksen haalt altijd het 'Duitse systeem ' aan qua clubs. De ironie wil dat de grote clubs in Duitsland er juist van af willen.
 

de waan

Well-known member
Helder verhaal. Ik denk wel dat Derksen voor een groot deel gelijk heeft.

Derksen was tot en met 2013 eindredacteur.

En Van Egmond heeft hij meegenomen naar zijn eigen boekenclub. Lekker smerig natrappen dus.

C3w_h7GWMAQSrMy.jpg
 

de waan

Well-known member
Ik geloof dat het AD maar wat zit te roeptoeteren. Zullen nog wel een appeltje te schillen hebben met hun oud-collega Christian Ruesink.
 

noordooster

Well-known member
Derksen gaat even heel objectief vertellen waar het mis is gegaan bij Voetbal International.

Ja, de mensen willen Ajax, Feijenoord en PSV. Dus kregen ze dat bij Derksen.
En niet internationaal voetbal, damesvoetbal, amateurvoetbal of Jupiler League.
Dus kwam dat er bij Derksen nauwelijks in.
En nu doen ze dat er wel in en gaat de oplage omlaag.
Ik denk dat toch ook meespeelt dat de mensen zich steeds meer informeren via internet en daarom geen gedrukt blad meer nodig hebben.
Overigens : Waarom kwam bij Derksen dan al het woord Internation(a)al in de naam van het blad voor ?
 

ALenstra

Well-known member
De daling van de oplagecijfers was al onder Derksen ingetreden. Belangrijkste euvel van het blad is dat het erg saai is. Er staan geen pakkende verhalen in zoals in 11Freunde of FourFourTwo. Nu gaan ze artikelen vertalen uit FourFourTwo.
 

Ska P 187

Well-known member
Daar speelde Derksen wel handig op in om via de tv en internet een behoorlijk platform neer te zetten.
Anders was het verval denk ik al veel eerder ingetreden.
 
Bovenaan