gevegt
Well-known member
Luuk. Siem heeft drie jaar geleden nog een goal gemaakt.
Oh die.
Lammers moet gewoon in de spits.
Luuk. Siem heeft drie jaar geleden nog een goal gemaakt.
Mij hoor je niet klagen.Gaat toch wel lekker bij PSV?
Kenners vonden al dat Utrecht genaaid werd.Haha die rode kaart voor Utrecht.
Mij hoor je niet klagen.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat we nu veel relaxter met elkaar omgaan dan, pak hem beet, ruim een dag geleden.Mij ook niet.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat we nu veel relaxter met elkaar omgaan dan, pak hem beet, ruim een dag geleden.
Natuurlijk, anders was dit mooie forum allang om zeep.Wij gaan toch altijd zeer relax met elkaar om ?
Palermo gaat waarschijnlijk ook binnenkort. Daarnaast is FC Bologna in Canedese handen en AS Roma in Amerikaanse. De buitenlandse eigenaren vinden langzaam maar zeker ook de serie A.Het ligt natuurlijk geheel aan mij, maar ik wist niet dat AC Milan ook al in Chinese handen is.
Zijn er na Inter en Milan nog meer clubs in de serie A die dat lot aangegaan zijn?
En was het volgens de Denen (die zeer verbaast zijn dat Dolberg opeens zo goed is) niks bijzonders. Anderhalf jaar Ajax en het is een topper in spe. Wel eentje die altijd mazzel heeft, maar dat hoort ook een beetje bij Ajax.
Palermo gaat waarschijnlijk ook binnenkort. Daarnaast is FC Bologna in Canedese handen en AS Roma in Amerikaanse. De buitenlandse eigenaren vinden langzaam maar zeker ook de serie A.