De snor en co

gevegt

Well-known member
Het ligt natuurlijk geheel aan mij, maar ik wist niet dat AC Milan ook al in Chinese handen is.
Zijn er na Inter en Milan nog meer clubs in de serie A die dat lot aangegaan zijn?
 

Totti

New member
Het ligt natuurlijk geheel aan mij, maar ik wist niet dat AC Milan ook al in Chinese handen is.
Zijn er na Inter en Milan nog meer clubs in de serie A die dat lot aangegaan zijn?
Palermo gaat waarschijnlijk ook binnenkort. Daarnaast is FC Bologna in Canedese handen en AS Roma in Amerikaanse. De buitenlandse eigenaren vinden langzaam maar zeker ook de serie A.
 

Batigoal

Well-known member
En was het volgens de Denen (die zeer verbaast zijn dat Dolberg opeens zo goed is) niks bijzonders. Anderhalf jaar Ajax en het is een topper in spe. Wel eentje die altijd mazzel heeft, maar dat hoort ook een beetje bij Ajax.

Ja, dat fabeltje hoor je nu opeens. Weet niet welke Deense "kenners" ze gesproken hebben, maar hij verkoos Ajax boven Europese topclubs na lang getouwtrek, zat voor hij naar Ajax kwam als piepjong ventje op de bank bij het eerste van Silkeborg en scoorde gewoon regelmatig voor Deense jeugdteams. De trainer ofzo van Silkeborg destijds gaf al aan dat Dolberg een buitengewoon Deens talent was.
Anyway, even los van dat laatste oordeel lijkt het me dus sterk dat niemand in Denemarken Dolberg kende. Al vinden de media dat natuurlijk lekker klinken.

Palermo gaat waarschijnlijk ook binnenkort. Daarnaast is FC Bologna in Canedese handen en AS Roma in Amerikaanse. De buitenlandse eigenaren vinden langzaam maar zeker ook de serie A.

AS Roma vind ik wel een grappige; want die eigenaren komen heel clich? uit New York en hebben Italiaanse roots. Die hadden gelijk in ??n klap een grote groep Italiaans-Amerikaanse supporters erbij. Commercieel heel goed uit te melken. AC Milan vaart op dit moment juist goed op de eigen jeugd; dus als ze straks weer geld hebben zullen ze het wel weer verkloten.
 
Bovenaan