De laatste ronde (Eredivisie speelronde 34)

De laatste ronde (Eredivisie speelronde 34)

• Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

Batigoal

Well-known member
Het is opvallend dat twee niet heel getalenteerde voetballers, maar vooral harde werkers, Mazraoui en Matusiwa, de laatste tijd een kans wordt gegund. Terwijl ik dan liever een creatieve en meer aanvallend ingestelde speler als Ekkelenkamp zie.

Zegt trouwens ook genoeg dat Mazraoui de voorkeur krijgt op rechtsback boven Kristensen. Net als Orejuela de volgende miskoop op die positie.

Hoelang zitten jullie nog aan Lamprou vast?

Nog een maand.

JMD

Well-known member
PSV - FC Groningen staat overigens onder leiding van Ed Janssen, die vandaag zijn laatste duel in het betaalde voetbal fluit.

Pascallovic

Well-known member
Het is opvallend dat twee niet heel getalenteerde voetballers, maar vooral harde werkers, Mazraoui en Matusiwa, de laatste tijd een kans wordt gegund. Terwijl ik dan liever een creatieve en meer aanvallend ingestelde speler als Ekkelenkamp zie.

Zegt trouwens ook genoeg dat Mazraoui de voorkeur krijgt op rechtsback boven Kristensen. Net als Orejuela de volgende miskoop op die positie.
Ik had het lekker simpel gehouden en niet met zowel Huntelaar als Dolberg begonnen. Gewoon lekker Huntelaar met vakantie sturen en dan Sierhuis laten invallen. Maar die zit niet eens bij de selectie. Eiting lekker laten spelen in plaats van Schone, of Ekkelenkamp in plaats van Donny. Ik zou heel veel anders doen.

Mazraoui heeft in die ene wedstrijd veel klasse laten zien dan Kristensen in 4 maanden. Die kunnen we beter meteen op het vliegtuig terug naar Denemarken zetten, want die heeft zowel verdedigend als opkomend niks van een back. Onbegrijpelijk dat ze hem gehaald hebben.

Batigoal

Well-known member
Ik had het lekker simpel gehouden en niet met zowel Huntelaar als Dolberg begonnen. Gewoon lekker Huntelaar met vakantie sturen en dan Sierhuis laten invallen. Maar die zit niet eens bij de selectie. Eiting lekker laten spelen in plaats van Schone, of Ekkelenkamp in plaats van Donny. Ik zou heel veel anders doen.

Mazraoui heeft in die ene wedstrijd veel klasse laten zien dan Kristensen in 4 maanden. Die kunnen we beter meteen op het vliegtuig terug naar Denemarken zetten, want die heeft zowel verdedigend als opkomend niks van een back. Onbegrijpelijk dat ze hem gehaald hebben.

Ben het met je eens.

Overigens gun ik Mazraoui het beste, volgens mij een goeie jongen. Alleen denk ik niet dat het Ajax-materiaal is, maar een trede lager. Middenmoot Eredivisie ofzo.

Max

Administrator
Forumleiding
Mini Pell? is juist enorm sympathiek. Vrolijje Griek. Goed voor de kleedkamer.

MWLC

Well-known member
Opstellingen:
sc Heerenveen: Hansen; Dumfries, Hoegh, Bulthuis, Woudenberg, Thorsby, Vlap, Kobayashi, Rojas, Ghoochannejhad, Zeneli
Feyenoord: Bijlow; Diks, Botteghin, Van der Heijden, Haps; Amrabat, Toornstra, Tapia; Berghuis, Vente, Bo?tius

Pascallovic

Well-known member
Ben het met je eens.

Overigens gun ik Mazraoui het beste, volgens mij een goeie jongen. Alleen denk ik niet dat het Ajax-materiaal is, maar een trede lager. Middenmoot Eredivisie ofzo.
Als zo'n Mazraoui zich als back wil ontwikkelen en daarin nuttig voor Ajax blijkt te zijn, dan zou hij het nog kunnen redden. Als middenvelder komt ie te kort voor Ajax.

JMD

Well-known member
Roda - ADO 0-1

Om de PO-Europa
5) FC Utrecht 52 (+4)
6) Vitesse 49 (+16)
7) SC Heerenveen 47 (-4)
8) ADO Den Haag 47 (-8)
9) PEC Zwolle 45 (-6)
In de 1e ronde spelen de nummers 5 en 8 en de nummers 6 en 7 tegen elkaar.
FC Utrecht – VVV Venlo 0-0
Willem II – Vitesse 0-0
SC Heerenveen – Feyenoord 0-0
AZ – PEC Zwolle 0-0
Roda JC – ADO Den Haag 0-1

Om de PO-degradatieplekken
15) NAC Breda 34 (-16)
16) Roda JC 30 (-27)
17) Sparta R. 28 (-38)
De nummer 16 speelt tegen Almere City en daarna tegen Telstar of De Graafschap.
De nummer 17 speelt tegen FC Dordrecht en daarna tegen NEC of FC Emmen.
FC Twente – NAC Breda 0-0
Roda JC – ADO Den Haag 0-1
Sparta R. – Heracles Almelo 0-0

Bovenaan