DE KLASSIEKER 21-01-2018

DE KLASSIEKER 21-01-2018


  • Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zie hier een extra reden om een andere competitie op te zoeken.

Off-topic.

Feyenoord begint met de volgende 11:

Jones; St Juste, Van Beek, Tapia, Malacia; El Ahmadi, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Jorgensen, Boetius.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Is die Malacia nieuw? Of jeugd? Of heb ik er gewoon niet eerder van gehoord?

Eigen jeugd. Speelde de laatste wedstrijden voor de winterstop al, vanwege de blessure van Haps. Talentvolle gozert, maar ik vrees een beetje voor zijn wedstrijdspanning. Moest kotsen na zijn debuut in de Kuip.
 

Marinos

Well-known member
Eigen jeugd. Speelde de laatste wedstrijden voor de winterstop al, vanwege de blessure van Haps. Talentvolle gozert, maar ik vrees een beetje voor zijn wedstrijdspanning. Moest kotsen na zijn debuut in de Kuip.
Lekker om dan in zijn eerste klassieker tegen de man van de eerste seizoenshelft te spelen. Ik ben benieuwd.
 

ElSimao

Active member
Ik vind de opstelling van Feyenoord weinig boeiend om eerlijk te zijn. Niet veel meer dan een veredelde schopploeg. 4-1 Ajax.
 

Max

Administrator
Forumleiding
DE KLASSIEKER 21-01-2018

Die Larsson stelt wel teleur, als Boetius die ook al maanden geen knikker raakt de voorkeur krijgt.

Swift was Larsson goed en tegen Roda JC deed hij wat goeds. Verder zie het er af en toe leuk uit, maar heeft de kop van jut Bo?tius meer rendement.
 
Bovenaan