De Eredivisie 19-20; Hoe staan we ervoor?

Atreides

Well-known member
Begreep dat Buijs niet zo tevreden was over zijn defensie tegen Sparta, terwijl Van Hintum op het minitoernooi met de reserves wel goed speelde. Best kans dus dat die start.

Benschop zal toch ook wel gewoon beginnen voorin? Die schiet toch redelijk met scherp, dacht ik.

En Schreck gaat zich vast ook nog wel in het elftal spelen, maar dat duurt wellicht iets langer.

Ik heb het gedaan met de info van het dagblad van het Noorden. De spelers die jij noemt lijken me sowieso logisch opties voor de basis.
 

erka

Well-known member
Ik lees dat de bedriegers de 6e begroting van de Eredivisie hebben. Hoe zouden ze dat nou weer hebben gefixt?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Heerenveen heeft best verrassend een stijgende lijn te pakken qua seizoenskaartverkoop. Er zijn tot en met vandaag 12.000 verkocht en het waren vorig seizoen op 1 september 11.500. Dat was toen 2000 minder dan het jaar ervoor en afgelopen jaar leek niet veel verandering naar boven te brengen. Overigens was voor Heracles uit en Feyenoord thuis de 11.500 al gepasseerd.
 

zwammy

Well-known member
Wat was het vroeger dan? Want er zaten maar 17500 man tegen Feyenoord. Hoeveel kunnen er in?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat was het vroeger dan? Want er zaten maar 17500 man tegen Feyenoord. Hoeveel kunnen er in?

Er is wat discussie, want het zat zichtbaar voller dan de 18600 die op Teletekst staan. Geen idee waarom er blijkbaar lagere getallen doorgegeven worden.
 
Bovenaan