Shayman
New member
Serieus? De jaren 70 is toch zo'n beetje het fundament van alles wat er nu nog steeds in alle diverse "stevige" stromingen is.Nou ik was blij dat ik zonder te Googelen tot 11,12 nummers kwam.
Serieus? De jaren 70 is toch zo'n beetje het fundament van alles wat er nu nog steeds in alle diverse "stevige" stromingen is.Nou ik was blij dat ik zonder te Googelen tot 11,12 nummers kwam.
Serieus? De jaren 70 is toch zo'n beetje het fundament van alles wat er nu nog steeds in alle diverse "stevige" stromingen is.
Kan al wel alvast verklappen dat Tubular Bells van Mike Oldfield heel hoog gaat scoren.
Laat dan maar zitten die lijst.
Zat wat te geinen.Hahaha. Hey, dat is echt een geweldig nummer!
Zat wat te geinen.
Als jij The Beatles erin zet kom ik pas in actie.
Die staan in mijn 60's lijst.
Dan moeten wij toch eens een keer serieus gaan praten, met je vader erbij.
Ik was toen nog lang niet geboren.
Je kan ook wat geschiedenis gaan bekijken, daarvoor hebben we zelfs musea bedacht. Ik heb in het echt ook niks mee gekregen van de jaren 70 maar ik heb wel eens gewenst dat ik 15 jaar eerder was geboren.
Ik heb alleen stoffige meuk gekozen en dat vond ik al heel leuk maar Led Zep, Deep Perple, Black Sabbath etc was allemaal die tijd. Ik ben van 73 en had de 70-er jaren graag meegemaakt als tiener.Mwah. Zal best kwaliteit tussenzitten maar ook een hoop stoffige rommel. De generatie van toen blijft natuurlijk uit weemoed roepen dat het allemaal geweldig was en dat is logisch.
Als jij The Beatles erin zet kom ik pas in actie.
1 Talking Heads-Psycho Killer