De Betonmolen (Heavy Duty)

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kan iemand mij een vb geven hoe jullie die videos neerzetten? Graag simpel als het kan,bvd.

Ja hoor. In zes stappen:

STAP 1
8dzesmycipbxd.png



STAP 2
qcy5lpu8fw84z.png



STAP 3
qvwu2jq0awj7c.png



STAP 4
m91ehhupvfoqc.png



STAP 5
ixz03ru1by8v9.png



STAP 6
mk17pet2xraze.png
 
Laatst bewerkt:

MWLC

Well-known member
Thx,zal er vandaag/morgen ermee aan de slag gaan. Zal me nog wat worden ben ik bang voor,ben niet zo heeeeeel handig met dit soort dingen :p
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is dat ik dit jaar geen vrije keuzes bij de top-2000 heb gekozen, anders was het nummer Footprints van de Britse doomband Warning een hele serieuze kandidaat. Eigenlijk alles aan dit nummer is perfect. De riffs, de tekst, de stoner invloeden en de fenomenale stem van Pat Walker.

 

MWLC

Well-known member

Ben nu dit nummer aan het luisteren,wat een stem heeft dat wijf zeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

MWLC

Well-known member
Heb het nog niet onder de knie ,maar doe me best.

Toch wel 1 van mijn favo bands hoor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Unregistere

Well-known member
De s moet uit de URL worden verwijderd en vervolgens moet je er nog [ video] en [ /video] omheen plaatsen (wel zonder spatie in de tags). Dan komt het goed! :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Die s hoeft niet verwijderd, gewoon de you tube link kopieren, op het film icoontje drukken, link plaatsen, op OK drukken en klaar is Kees.

8dzesmycipbxd.png


IK denk dat MWLC op het icoontje gedrukt heeft wat vier naar links zit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gaaf, Satyr!

Ik zit de laatste tijd weer vrij veel black metal te luisteren. Heb jij nog tips voor mij? Liefst een beetje in de stijl van Der Weg Einer Freiheit en Winterfylleth.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gaaf, Satyr!

Ik zit de laatste tijd weer vrij veel black metal te luisteren. Heb jij nog tips voor mij? Liefst een beetje in de stijl van Der Weg Einer Freiheit en Winterfylleth.

Vrienden van me, hebben getekend bij Napalm Records. Het nieuwe album komt deze maand nog uit

Blauwdruk voor bands als Winterfylleth.
 
Bovenaan