De andere kraker: FC Utrecht - VVSB

De andere kraker: FC Utrecht - VVSB

  • FC Utrecht

    Stemmen: 6 50,0%
  • VVSB

    Stemmen: 6 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12

De Groene Scout

Well-known member
Woensdag het voorprogramma FC Utrecht - VVSB.
Aftrap 20.45 uur.

De amateurs zien het niet als een schoolreisje en willen er een echte wedstrijd van maken en denken ook zeker kans te maken.
De laatste weken in de Topklasse loopt het niet zo geweldig. Te druk met de beker bezig?
Hoe zal Utrecht ermee omgaan? Spelers sparen en ietwat de boel onderschatten, of gewoon vol gas en met 8-0 winnen?
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik denk echt dat het een kansloze missie wordt.
Na het potje tegen Den Bosch volgens mij alles verloren en alleen maar bezig met deze wedstrijd. Als Utrecht het goed aanpakt sluit ik een monsterscore echt niet uit.
 

fr-keff

Active member
Ik denk echt dat het een kansloze missie wordt.
Na het potje tegen Den Bosch volgens mij alles verloren en alleen maar bezig met deze wedstrijd. Als Utrecht het goed aanpakt sluit ik een monsterscore echt niet uit.

Natuurlijk zou het een schande zijn als Utrecht de finale niet haalt. En voor de finale zelf zou het ook gewoon het mooist zijn Feyenoord - Utrecht. En dat is niet gesproken met clubbril maar ik denk dat een neutrale kijker eerder zal inschakelen bij Feyenoord - Utrecht dan tegen AZ.
 

de waan

Well-known member
Ik denk echt dat het een kansloze missie wordt.
Na het potje tegen Den Bosch volgens mij alles verloren en alleen maar bezig met deze wedstrijd. Als Utrecht het goed aanpakt sluit ik een monsterscore echt niet uit.

Alleen van WKE verloren hoor. Verder winst tegen EVV en gelijk tegen Lienden.

Maar ik verwacht ook een veegpartijtje. Utrecht zal echt niet te makkelijk de wedstrijd in gaan en liet eerder in bekertoernooi ook al weinig heel van Achilles. En ze spelen nog thuis ook. Ik denk minimaal 6-0. Maar uiteraard hoop ik op winst voor de Bavo.
 

Forza AZ

Well-known member
Natuurlijk zou het een schande zijn als Utrecht de finale niet haalt. En voor de finale zelf zou het ook gewoon het mooist zijn Feyenoord - Utrecht. En dat is niet gesproken met clubbril maar ik denk dat een neutrale kijker eerder zal inschakelen bij Feyenoord - Utrecht dan tegen AZ.
Een thuisclub in de finale is nooit mooi, dus AZ-Utrecht is beter voor de neutrale kijker.

Feyenoord-Utrecht is natuurlijk wel een mooie finale, maar dan niet in Rotterdam.
 

Abubakari

Well-known member
Natuurlijk zou het een schande zijn als Utrecht de finale niet haalt. En voor de finale zelf zou het ook gewoon het mooist zijn Feyenoord - Utrecht. En dat is niet gesproken met clubbril maar ik denk dat een neutrale kijker eerder zal inschakelen bij Feyenoord - Utrecht dan tegen AZ.

Een thuiswedstrijd van Feyenoord, dat winnen ze 9 van de 10 keer (okay, momenteel iets minder vaak) wel, lijkt mij AZ-FC Utrecht een leukere finale.
 
Gisteren is de allereerste persconferentie ooit van VVSB gehouden. Wat een gekkenhuis was het bij mijn cluppie. De kantine puilde uit met cameraploegen, buiten stond er een straalwagen om live verbinding te hebben met Hilversum. De creme de la creme van de Nederlandse pers was uitgerukt naar Noordwijkerhout om de amateurs het hemd van het lijf te vragen. NOS, RTL, SBS, Fox en ga zo maar door.

Vanavond is de uitzwaaitraining, en dat belooft ook een groot spektakel te worden!
 

de waan

Well-known member
Hier ook hup.

Maar ik ben een beetje bang voor een anticlimax na alle mooie voorpret. Dat het na een kwartier 3-0 is of zo. Hopelijk heb ik het mis. Deze wedstrijd zal wel niet op het open net te zien zijn?
 

Hankie

Well-known member
Hier ook hup.

Maar ik ben een beetje bang voor een anticlimax na alle mooie voorpret. Dat het na een kwartier 3-0 is of zo. Hopelijk heb ik het mis. Deze wedstrijd zal wel niet op het open net te zien zijn?
Halve finales zijn op het open net. Sbs ofzo.

Hup VVSB!
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik heb niet het idee dat Erik ten Hag het wil onderschatten. Hij komt met een vrij normale basis-opstelling:
Ruiter;
Van der Maarel, Leeuwin, Hardeveld, Joosten;
Strieder, Letschert, Ramselaar, Ludwig;
Haller, Boymans
 

De Groene Scout

Well-known member
VVSB zet de volgende 11 daar tegenover:
Valk;
Vijlbrief, Kraaijvanger, Zwart, Van der Slot;
Jozic, Ruigrok, Van Niel;
Bekooij, Serbony, Parami
 
Bovenaan