Darten

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Oef, die ligt zoals gevegt geloof ik al voorspelde wat maanden op de bank.

Ik denk juist van niet, hij is nu voor even teleurgesteld, morgen die kleine in de armen en hij is gelukkig, en geplaatst voor de PL terwijl iedereen hem al had afgeschreven.

Er zijn mensen die voor veel minder bij een psych op de bank gaan liggen.

gevegt

Well-known member
Ik denk juist van niet, hij is nu voor even teleurgesteld, morgen die kleine in de armen en hij is gelukkig, en geplaatst voor de PL terwijl iedereen hem al had afgeschreven.

Er zijn mensen die voor veel minder bij een psych op de bank gaan liggen.
:D

Max

Administrator
Forumleiding
Lewis heeft trouwens wel een moeilijke huid op zijn leeftijd,

Doping?

Zie dat het gisteren is begonnen trouwens.

O'Shea ligt er al uit met 3-0 en Fitton met 3-2.

De paar namen die nog bekend zijn kunnen we ook al wegstrepen. Het verschil tussen wat we de afgelopen week hebben gezien met wat ze bij de BDO laten zien is nog groter dan het verschil tussen CL en EL.

Max

Administrator
Forumleiding
Anderson echt alleen maar 100 en 140-ers. De hele tijd.

Erg sterk scoren en goed op de dubbels. Dan ben je haast niet te verslaan. Dan haalt Klaasen ook niet zijn top niveau. Dan houdt het natuurlijk op. Ik gun Lewis morgen de winst, maar die is ook kansloos als Anderson zo staat te werpen.

inhethoekje

Active member
Zag laatst iemand die de overstap van de BDO naar PDC had gemaakt, die man kreeg een hartverzakking van het tempo op het podium.

PES5

Administrator
Forumleiding
Die mastercaller is ook buiten adem denk ik. Die moest echt als een malle callen, omdat de volgende dan alweer stond te gooien.

erka

Well-known member
De overgang van PDC naar BDO is qua niveau ongeveer in de rust omschakelen van Bayern M?nchen naar De Graafschap.

inhethoekje

Active member
De overgang van PDC naar BDO is qua niveau ongeveer in de rust omschakelen van Bayern M?nchen naar De Graafschap.

Precies.

O''Shea, volgens mij stond die al te darten bij het BDO toen ik nog een snor droeg, en dat is meer als 30 jaar geleden.

A345

New member
Norris zit in zijn eerste jaar na zijn overstap van de BDO en haalt bijna de halve finale van het WK bij de PDC. Echt alleen maar waardeloze spelers daar dus...

inhethoekje

Active member
Norris zit in zijn eerste jaar na zijn overstap van de BDO en haalt bijna de halve finale van het WK bij de PDC. Echt alleen maar waardeloze spelers daar dus...

43 jaar, jonkie, O'Shea is mijn leeftijd dan ben je toch echt een oudere jongere.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan