Darten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij is er voor veroordeeld en iedereen verdient een 2e kans maar bij dit soort vergrijpen krijg ik het niet voor elkaar om dat te vergeten.

Veroordeeld ja.... Tot een taakstraf van 16 uur en een boete van 400 euro. We hadden het hier over een minderjarig meisje met een verstandelijke beperking.
 

inhethoekje

Active member
Veroordeeld ja.... Tot een taakstraf van 16 uur en een boete van 400 euro. We hadden het hier over een minderjarig meisje met een verstandelijke beperking.


Volgens de rechter was hij al genoeg gestraft omdat hij een bekende Nederlander was.

Buiten dat vind ik het ook nog eens een hele onhygi?nische pafferige vetklep om te zien.
Heb ik ook bij van der Voort, kom je op tv met je bolle harses , verzorg dan op zijn minst die vette kop van je!
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens de rechter was hij al genoeg gestraft omdat hij een bekende Nederlander was.

Belachelijke redenatie, toch? En dan achteraf dat janken dat de media hem kapot probeerde te maken. En dat ze allebei fout zijn geweest. Ik kan me er nog kwaad over maken.

Tuurlijk, iedereen verdient een tweede kans. Maar mijn favoriete darter zal 'ie niet meer worden. Ik krijg het niet uit mijn kop. Heb ik, net als jij, altijd met dit soort vergrijpen.
 

Janssen

Well-known member
Darten

Iemand die een keer een foutje begaat in een clubje duwen met mensen met een psychische afwijking, ja hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan