Žuti;108600 zei:Ik zou niet weten waarom Van Barneveld niet van Anderson zou kunnen winnen. (Of van Klaassen of Taylor)
Het zou kunnen ja. Of het waarschijnlijk is...? Nee.
Žuti;108600 zei:Ik zou niet weten waarom Van Barneveld niet van Anderson zou kunnen winnen. (Of van Klaassen of Taylor)
Barney gaat er gewoon af tegen Smith. Die wedstrijd van gisteren heeft zoveel energie gekost, dat kan niet twee keer achter elkaar.
Barney gaat er gewoon af tegen Smith. Die wedstrijd van gisteren heeft zoveel energie gekost, dat kan niet twee keer achter elkaar.
Barney pakt nu dus w?l de momenten dat 't erom gaat.
Tegen Bunting en van Gerwen gewoon teruggeknokt van een achterstand, dat ie zijn eigen set had verloren. Dat noem ik gewoon tegenslag, waar hij teruggeknokt heeft. Deed ie ook op de Grandslam of Darts tegen Wade en nog zo veel andere keren. Ja hij laat weleens het hoofd hangen, maar ook hij kan gewoon knokken en terugkomen van tegenslag.En zeker aangezien hij bij de geringste tegenslag zijn huilgezicht opzet en minutenlang nee gaat schudden.
Hij is tegen Van Gerwen geen moment ?cht in de problemen geweest, dat gaat niet nog een keer gebeuren.
Barney is een jankerd die altijd de schuld van een verliespartij buiten zichzelf zoekt.
:duim:Hij moet trainer van Ajax worden.
Van Gerwen had echt een kans om te winnen.
Ja, wat is het nu?Hij is tegen Van Gerwen geen moment ?cht in de problemen geweest, dat gaat niet nog een keer gebeuren.
Voor iemand die bij de geringste tegenslag zijn hoofd laat hangen en een huilgezicht opzet, heeft hij wel veel gewonnen in zijn carri?re.
Ja, want de laatste jaren geeft ie altijd de schuld aan anderen. Als iemand juist zichzelf de grond in praat is het Barney. Of bedoel je dat als hij aangeeft dat de ander beter was, dat hij dan de schuld aan een ander geeft?De wedstrijd tegen Smith kun je nu al uittekenen: Smith gooit constant minimaal ??n triple, komt 3-0 voor, Barney komt op 3-1 en 3-2, waarna Smith met 5-2 wint. Het is vervolgens de schuld van alles en iedereen.