Darten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozsef

New member
Ik ben dus niet de enige die vind dat ie een negatieve uitstraling bezit. Moet ie echt aan gaan werken. De klootzak!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als Klaasen morgenmiddag van King wint dan ligt voor hem de weg naar de kwartfinale open. Hij straft dit soort gefaal wel af.

Nou... Barney en Van Gerwen staan al tegen elkaar. Klaasen en Van der Voort moeten tegen de nummers 2 en 3 van de wereld. En Van de Pas tegen Smith. Vind ik het wel een beetje voorbarig om er sowieso twee door te verwachten.

Je hebt er een nachtje over geslapen?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Je hebt er een nachtje over geslapen?

Nee, ik denk dat Klaasen nog steeds goede kansen heeft om door te gaan. Maar jij deed net alsof we die pot schriftelijk af kunnen doen. Vind ik een beetje voorbarig. Zeker als je per saldo kijkt naar wat de heren in hun tweede ronde hebben laten zien. Was Taylor eigenlijk nog beter ook. Of minder slecht.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mooi. Scholten maakt gehakt van Benito en opperchauvinist Kort moet even z'n mond houden. Gewoon een schande, hij mag wel op alle 82 vlakken oefenen zoals Scholten het zo mooi zei. Haha.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
"Als Smith speelt zoals vanmiddag, mag het voor Van Gerwen geen probleem zijn, toch?".

Hahahahaha. Kut commentator.
 

Max

Administrator
Forumleiding
"Als Smith speelt zoals vanmiddag, mag het voor Van Gerwen geen probleem zijn, toch?".

Hahahahaha. Kut commentator.

Ik zat even niet op te letten. Dat is wel een erg domme uitspraak. Die Smith had mooi wat 10, 11 en 12-darters er tussen zitten. Maar Van Gerwen zal n.a.w. wel aan het langste eind trekken. Ik ben benieuwd hoe zijn vorm vanavond is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Caven was niet opgewassen tegen Wade, maar liet zich iig niet wegvegen ala Van der Pas.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat gaat geen spannende pot worden nee. Zijn er al lijstjes voorbij gekomen wie men bij de Premier League of Darts verwacht dit jaar?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat gaat geen spannende pot worden nee. Zijn er al lijstjes voorbij gekomen wie men bij de Premier League of Darts verwacht dit jaar?

Ik heb er vandaag toevallig nog over nagedacht. De top-8 is in principe wel zeker van deelname. Daarna komen er in mijn ogen drie, misschien vier, darters in aanmerking voor de overige plaatsen. Dat zijn Chisnall, Van Barneveld, Klaasen en eventueel Webster. Veel zal afhangen van dit WK. Als iemand van deze vier bijvoorbeeld de halve finale haalt, kan hij zich waarschijnlijk wel opmaken voor het WK. En ik denk dat er sowieso een extra Nederlander, naast Van Gerwen, bij zit vanwege Ahoy. Ik gok derhalve op de volgende tien namen:

Van Gerwen
Anderson
Taylor
Wright
Lewis
Thornton
Wade
Smith
Chisnall
Van Barneveld (tenzij Klaasen de halve finale haalt en Barney er straks uit vliegt)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoe komt/blijft Thornton zo hoog? Saaie speler

Won dit jaar de World Grand Prix. Verder een kwartfinale op het WK van vorig jaar en op de Grand Slam of Darts. Verder weinig aansprekende resultaten op de Majors. Op die vloer weet ik niet.
 

Pascallovic

Well-known member
Kan mij aardig vinden in het lijstje van Jamel. Denk echter dat Barney er sowieso wel bij gaat komen en dat Klaasen zelfs bij een halve finale niet er niet bij gaat komen. Barney brengt dan toch meer zijn naam mee en natuurlijk het feit dat ie het altijd goed doet in de PL.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan