Darten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Vorige week verloor van Gerwen 3 partijen en werd er net gedaan alsof ie er niks meer van kon. Vandaag gooide hij bij de UK Open 2 9-darters in 1 partij.
 

Miramar

Well-known member
Vorige week verloor van Gerwen 3 partijen en werd er net gedaan alsof ie er niks meer van kon. Vandaag gooide hij bij de UK Open 2 9-darters in 1 partij.
Hij is de beste van dit moment en misschien nog wel de komende jaren. Verliezen kan altijd. Sommige toernooien zijn de moeite niet waard om aan mee te doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Peter Wright gooit 120 gemiddeld, tegen Lewis zijn 114. 1 leg in 14 darts. De rest in 11 of 12. Niet normaal. Echt niet normaal.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lewis zakt naar 110. Wright blijft op 120. Ongelooflijk.

EDIT: iets te enthousiast. Lewis 109.15. Wright 119.50. Slecht.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Van Gerwen doet ook niet mee aan het UK Open dit weekend. We krijgen dus weer eens een andere winnaar van een televisietoernooi.
 

Maasveld

Well-known member
Als Wright ooit een major wil winnen moet ie het nu doen. MVG en Taylor doen niet mee, Anderson, Lewis en Wade zijn uitgeschakeld.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik gun het Wright absoluut. Die man is ontzettend constant. Vrijwel altijd goed voor een halve finale in de grote toernooien. Razend knap als je ziet hoe breed de top momenteel is. Hij heeft echt pech dat Van Gerwen nog net even boven de anderen staat en vrijwel alles wint. Ultieme kans dus ja.
 

SanMark.

Well-known member
Hij is best of the rest al een (paar) jaar achter Anderson en MvG.

Ik heb niets met hem maar als je zo goed bent behoor je wel titels te winnen.

Dus van mij mag hij winnen.
 

Pascallovic

Well-known member
Het is voor al die 16 spelers de kans om een Major te pakken nu er toch een hoop toppers uitliggen. Na Wright is Barney de hoogstgeplaatste speler van de wereldranglijst die er nog in zit. Van de 16 spelers zullen hij en Withlock als enige ooit een major hebben gewonnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die man loopt al zo belachelijk lang mee. Nooit iets bijzonders gepresteerd. En opeens had hij Durrant uit moeten schakelen op Lakeside, omdat hij hem bijna de hele wedstrijd van het bord smeet. Dit toernooi wint hij van Anderson en Lewis. En nu staat hij weer 103 gemiddeld te gooien.

Vraag die in mij opkomt is: waarom heeft deze man al die jaren niks gewonnen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan