Darten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Maak je echt grote sprongen met het darten Satyr ?

Of zijn zulke legs incidenten ?

3x 140 is echt een uitschieter, maar ik gooi toch regelmatig 18-21 darters, wat op mijn niveau gewoon erg goed is. Ik zal nooit een hele goede darter worden, maar gisteren won ik ook 2x van darters die 4 divisies hoger gooien. Ik kan mee, maar ben nog niet stabiel genoeg. Want voor elke 18 darter is er vaak ook een scrappy leg die op D2 of D1 eindigt.

Maar ik heb het geluk dat ik tijdens wedstrijden heel gefocust ben en mezelf op kan trekken aan een tegenstander. Andersom werkt dat helaas ook zo, gooi ik zomaar een potje tegen m'n pa in zijn huis, dan gooi ik helemaal niks.
 

SanMark.

Well-known member
3x 140 is echt een uitschieter, maar ik gooi toch regelmatig 18-21 darters, wat op mijn niveau gewoon erg goed is. Ik zal nooit een hele goede darter worden, maar gisteren won ik ook 2x van darters die 4 divisies hoger gooien. Ik kan mee, maar ben nog niet stabiel genoeg. Want voor elke 18 darter is er vaak ook een scrappy leg die op D2 of D1 eindigt.

Maar ik heb het geluk dat ik tijdens wedstrijden heel gefocust ben en mezelf op kan trekken aan een tegenstander. Andersom werkt dat helaas ook zo, gooi ik zomaar een potje tegen m'n pa in zijn huis, dan gooi ik helemaal niks.

18 t/m 21 darts is niet verkeerd. Daar zat ik denk ik een 10 jaar terug ook ongeveer op.

Maar in onze stadscompetitie ( waar je 5 klasses had met elk 12 teams) speelde ik in de hoogste klasse en daar waren over het algemeen meer betere dan mindere spelers dan ik in.

Singles was het denk ik ongeveer 40/60 en mijn koppels was het net anders om , mede door mijn teamgenoten kon ik altijd ver boven mijn single niveau uitstijgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat is het geworden? Ik schakel net in, maar ik zie nu Jelle Klaassen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel leuk dat we Adams weer eens zien en op een behoorlijk niveau ook.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou toch mooi zijn als hij de stap nog gaat maken.

Maar dat zal er nooit van komen.

Ik vind zijn principes ook wel weer mooi. Wel jammer dat Klaasen hier zijn kansje laat liggen met drie pogingen op de dubbel.
 

Miramar

Well-known member
Ik hoorde dat het tussen Van Gerwen en Huybrechts niet zo botert. Nu vind ik die Huybrechts en zijn broer ook twee rare eenden in de bijt en als ik Van Gerwen hoor praten zet ik mijn tv ook zachter.
 

gevegt

Well-known member
Ik hoorde dat het tussen Van Gerwen en Huybrechts niet zo botert. Nu vind ik die Huybrechts en zijn broer ook twee rare eenden in de bijt en als ik Van Gerwen hoor praten zet ik mijn tv ook zachter.
Elke keer als van Gerwen in de camera kijkt zet ik de tv iets donkerder.
Is daar ook een app voor?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mijn god wat een kansen laat hij liggen. Hij had Adams al drie keer moeten breken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Pff, hoe krijgt Klaasen het voor elkaar om deze pot niet te winnen...
 

inhethoekje

Active member
Darten ga ik pas volgen rond de kerstdagen, het ideale spelletje om bij uit te buiken voor de tv, alle andere toernooien neem ik voor kennisgeving aan.
 

Miramar

Well-known member
Elke keer als van Gerwen in de camera kijkt zet ik de tv iets donkerder.
Is daar ook een app voor?
Nog niet, maar je zou er rijk mee worden....Doe er ook gelijk een vertaler bij, dan kan ik die schaatster Ireen W?st ook verstaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wie is er nog wakker? Waanzin deze laatste partij. Chizzy zit heel dicht bij het hoogste gemiddelde ooit op een televisietoernooi.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De tv weer te vroeg uitgezet dus... Crap.

Ik denk dat je niet de enige bent. Mij gebeurt het niet meer. Er zijn tegenwoordig zoveel spelers die krankzinnig goed kunnen gooien dat ik echt tot de laatste pijl blijf kijken als ik kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan