Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Even wat gegevens van de WHO-site:

Afgelopen week iets meer dan 4,1 miljoen besmettingen, het laagste aantal sinds eindnovember.
Afgelopen week in Europa bijna 1,4 miljoen besmettingen, het laagste aantal sinds half oktober.
Afgelopen week in NL iets meer dan 37.000 besmettingen (bij de WHO rekenen ze van maandag t/m zondag, de RIVM doet dat van dinsdag t/m maandag), het laagste aantal sinds begin december.
 

zwammy

Well-known member
Gaat op zich wel aardig los nu daar in Rotterdam. Voornamelijk allochtone jongeren, zoals wel verwacht. Klootzakken zijn het.

Ach, zolang dat niet in het nieuws komt om Wilders niet in de kaart te spelen is er allemaal niets aan de hand.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ach, zolang dat niet in het nieuws komt om Wilders niet in de kaart te spelen is er allemaal niets aan de hand.

Mja, weet je. Ik vind het van beide kanten echt diep triest dat ze deze rellen gebruiken voor hun eigen politieke propaganda. Is het Pegida, dan gaat Klaver schreeuwen. Zijn het Marokkanen, dan gaat Wilders schreeuwen. En dan voor de vorm als het hun eigen achterban betreft komen met een nietszeggend "wij zijn uiteraard tegen geweld".

Ik ben er wel klaar mee, dat polariseren. Boeit mij het nou in welk hoekje iemand geplaatst kan worden. Ik ben veel meer een voorstel van publiekelijk aan de schandpaal nagelen. Zijn zat beelden te vinden van die rellen. Laat iedereen maar zien wie het zijn, zodat ze verantwoording kunnen afleggen aan hun werkgever en familie.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

zwammy

Well-known member
Mja, weet je. Ik vind het van beide kanten echt diep triest dat ze deze rellen gebruiken voor hun eigen politieke propaganda. Is het Pegida, dan gaat Klaver schreeuwen. Zijn het Marokkanen, dan gaat Wilders schreeuwen. En dan voor de vorm als het hun eigen achterban betreft komen met een nietszeggend "wij zijn uiteraard tegen geweld".

Ik ben er wel klaar mee, dat polariseren. Boeit mij het nou in welk hoekje iemand geplaatst kan worden. Ik ben veel meer een voorstel van publiekelijk aan de schandpaal nagelen. Zijn zat beelden te vinden van die rellen. Laat iedereen maar zien wie het zijn, zodat ze verantwoording kunnen afleggen aan hun werkgever en familie.

100% eens, kon het niet beter verwoorden. Dat het maar snel klaar is dat we ons weer kunnen irriteren aan het teamkaag bij de npo 👍
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
100% eens, kon het niet beter verwoorden. Dat het maar snel klaar is dat we ons weer kunnen irriteren aan het teamkaag bij de npo 👍

Precies! En nog beter, dat we weer lekker bier kunnen drinken en scheten laten op een meeting.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

zwammy

Well-known member
Onbevestigde verhalen geven aan dat er met rubber kogels word geschoten in Rotterdam, even veranderen in lood en we komen nog ergens.
 
Bovenaan