Copa del Rey

Ska P 187

Well-known member
Hoe klein kan je zijn inderdaad. Dit geldt natuurlijk ook voor de Catalanen die door het volkslied eh instrumentale nog wat heen fluiten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Terecht rood.


Hopelijk komt Sevilla nu ook wat meer, want het is dodelijk saai.
 

Xisco

Member
Rei de Copes! Doblete! Als de indianen volgende week nu ook nog eens winnen van de vikingen, dan is er voor de derde week op rij een geslaagd voetbalweekend.

Stom dat Ziggo Sport wel alle eerdere wedstrijden heeft, maar dan niet de finale... Uiteindelijk zo'n zeventig minuten - met onderbreken - kunnen zien, totdat de stream er helemaal mee ophield. Uiteindelijk ben ik maar overgeschakeld naar de radio.

Drie (terechte) rode kaarten, een uitblinkende Iniesta, een geweldige pass van Messi op Jordi Alba voor de openingsgoal... Ik zag net dat er ook een dubbele pasillo is geweest, de Bar?a-spelers aan de ene kant voor Coke en de Sevilla-spelers aan de andere kant voor Iniesta. Erg mooi en een herhaling van 2006, toen beide teams het in het S?nchez Pizju?n deden vanwege dezelfde gewonnen prijzen.
 

Ska P 187

Well-known member
Moet vaker een wedstrijdje kijken, ?s goed voor de boys. Was er de laatste tijd een beetje bij in geschoten.
 

Ska P 187

Well-known member
Dan doe ik het wel, eeeej U.G. lekker he. Hoppa en bye bye, tot volgend jaar in dit topic! Ole al moet het stiekum goed doen dat het dan door je semi Portugese vrienden van Vigo is gebeurd. Adeau, Hasta an que vau?
 

U.G.

Well-known member
Pois claro meu irmao....het zijn ook gewoon Portugezen/compatriotas, datzelfde geldt ook min of meer voor Extremadura. Portugalicia pra frente :D Toen ik in Rotterdam kwam wonen had je er veel Galegos, buiten de Kaapverdianen om. Cool was dat.

Ik heb de laatste minuten van Real in Vigo gezien. Let it be, let it be. Minder ballast voor op weg naar de echte hoofdprijzen.
 
Bovenaan