Copa Am?rica 2019

JMD

Well-known member
Ja inderdaad, hoezo hypocriet. Dit heeft Messi toch niet nodig.

Precies. Hij begint qua gedrag steeds meer op Ronaldo te lijken. Maar ja, weer geen prijs met Argentini?, het begint blijkbaar toch aan hem te vreten.
 

JMD

Well-known member
Messi is toch altijd al een jankbal geweest?

Voor mijn gevoel de laatste jaren steeds meer. Kan me niet herinneren dat hij zo'n 10 jaar terug (ten tijde van de 5-0 tegen Real en dat hele team op de toppen van hun kunnen) ook zo erg was.
 

erka

Well-known member
De VAR functioneert bij de Copa America slecht. Reageert te laat en duurt veel te lang, beetje de aanloopproblemen die de VAR bij ons ook had.
3-1, over en uit.
 

Batigoal

Well-known member
Jammer voor Peru. Had toch wel een mooie stunt geweest als zij hem wisten te pakken. Die dekselse Guerrero scoorde wel weer in de finale.
 

U.G.

Well-known member
Precies. Hij begint qua gedrag steeds meer op Ronaldo te lijken. Maar ja, weer geen prijs met Argentini?, het begint blijkbaar toch aan hem te vreten.

Hoezo nu w??r Ronaldo ?

Als Ronaldo qua zuurheid ook ooit maar een beetje in de buurt zou komen van deze nieuwe Messi dan zou het internet crashen. Mijn god..de arme jongen.

Maar het janken helpt ergens misschien toch nog want Argentini? wordt nu uitgenodigd voor Nations League, lees ik her en der ? Alvast welkom, especie de cagoes !



Gefeliciteerd Brasil :duim:
 

Mario

Well-known member
In 2020 wederom een Copa America, daarna krijgt deze dezelfde cyclus als het EK, dus de volgende editie in 2024.

official-draw-for-copa-america-2020.jpg
 
Bovenaan