Continentale clubkampioenschappen en Club WK

JMD

Well-known member
Mooi hoor voor deze clubs. Had niet verwacht dat RB Salzburg ertussen zou zitten. Wordt een mooi WK zo.
Van de top6 landen ontbreekt 1 ploeg (de 2e van Frankrijk). En RB Salzburg springt in dat gat. Aan de ene kant opvallend, aan de andere kant niet: zij zijn zo ongeveer standaard geplaatst voor de CL elk jaar, terwijl bv in Nederland Ajax/PSV/Feyenoord de 'buit' verdelen. Ajax heeft de pech dat het zo is weggezakt. Het deed dit seizoen niet mee aan de CL en heeft toch alsnog maar 1 pt minder dan Salzburg
 

Batigoal

Well-known member
Ik zie op ESPN de laatste tijd beelden van de Copa Libertadores en de Copa Sudamericana, maar het valt me op hoe leeg de stadions daar zijn. Dat had ik niet verwacht bij continentale wedstrijden in Zuid-Amerika. Zelfs bij Boca Juniors en Fluminense zit weinig volk op de tribune.

Wel cool om oude krijgers als Cavani in actie te zien of veteraan Marcelo die nog zeer fraai scoorde.
 

JMD

Well-known member
Volgens Ancelotti zal Real Madrid niet meedoen aan het WK voor clubs volgend jaar.
Het zou mooi zijn als idd meer clubs dit zouden volgen en dan aangeven dat het is vanwege de idioot volle kalende. Maar ongetwijfeld zal Madrid wel weer terugkrabbelen, maar de droomgedachte is even mooi...
 

Sensini

Well-known member
Het zou mooi zijn als idd meer clubs dit zouden volgen en dan aangeven dat het is vanwege de idioot volle kalende. Maar ongetwijfeld zal Madrid wel weer terugkrabbelen, maar de droomgedachte is even mooi...
Ze zijn al teruggekrabbeld:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan