Conference League 2026-2027

JMD

Well-known member
Ajax moet (als het door gaat) tegen Noah of Sion, eerst uit (Armenië of Zwitserland dus)

Een aantal resultaten van de loting:
Helsinki/Motherwell - Freiburg
Ferencvarors/Zabrze (verl) - Monaco
Benfica/Hearts (verl) - Paide/Rapid
Cluj/Tromso - Brighton
Panathinaikos/CSKA1948 - Hradec/Besiktas (verl)
PAOK/Anderlecht (verl) - Brann/Apollon
Atalanta - Hapoel TA/Katowice
Jagiellonia/Rangers (verl) - Jablonec/RFS

JMD

Well-known member
SC Braga/Dinamo Minsk - Beitar/Austria, Braga ontloopt dus Getafe... (jammer, maar Portugal dat zwaar loot, wanneer is dat voor het laatst gebeurd? ;) )
FC Twente (als het door gaat) moet het tegen Dinamo Kiev of Qarabag, eerst in Enschede

ALenstra

Well-known member
Momenteel in Easter Road bij Hibernian-Shkëndija. Wedstrijd begint over een kwartier.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Satyr

Administrator
Forumleiding
De kans op een Andorra - San Marino in de volgende ronde is 50%, Inter gaat het wel redden zo te zien

JMD

Well-known member
De kans op een Andorra - San Marino in de volgende ronde is 50%, Inter gaat het wel redden zo te zien
Zou echt mooi zijn omdat dan sowieso 1 van die 2 landen een deelnemer in de groepsfase heeft... (beide voor het eerst volgens mij)
Maar ik vrees dat Drita het wel gaat redden tegen Tre Fiori

JMD

Well-known member
FC Twente moet (als het door gaat) tegen de winnaar van Dinamo Kiev - FK Qarabag, het heenduel is in 0-0 geëindigd.
Ajax moet bij doorgaan tegen de winnaar van FC Noah - Sion, dat heenduel is in 2-2 geëindigd

Satyr

Administrator
Forumleiding
FC Twente moet (als het door gaat) tegen de winnaar van Dinamo Kiev - FK Qarabag, het heenduel is in 0-0 geëindigd.
Ajax moet bij doorgaan tegen de winnaar van FC Noah - Sion, dat heenduel is in 2-2 geëindigd
Huh? Kiev wint toch met 1-0?

ALenstra

Well-known member
Hibernian wint met 2-1 dankzij een doelpunt in de slotfase en kreeg daarna nog een enorme kans. Er waren 13.132 toeschouwers, uitfans heb ik niet gezien. De ultras van Block Seven lieten zich wel horen.

Bovenaan