CL Draft

Satyr

Administrator
Forumleiding
Opvallend dat Wigboldus 5x 8 punten krijgt, maar dat Jamel slechts drie geeft. Vond zijn team veruit de beste

Unregistere

Well-known member
Gefeliciteerd Wigboldus, mooi gedaan!

En JMD dank voor het tellen natuurlijk.

Zal trouwens die Jamel nog eens een keer 8 punten geven, pffff :p

zwammy

Well-known member
Gefeliciteerd wigboldus! De rest weer bedankt voor de draft. Volgende keer wat betere balans zoeken.

Wigboldus

Well-known member
Wauw, echt. Bedankt voor de waardering! Maasveld ook fantastisch gedaan. Ik vond jouw team erg mooi samengesteld.

Laatst bewerkt:

Wigboldus

Well-known member
Opvallend dat Wigboldus 5x 8 punten krijgt, maar dat Jamel slechts drie geeft. Vond zijn team veruit de beste

Ik denk dat Jamel puur naar de Champions League prestaties heeft gekeken. Want als je puur naar de Champions League kijkt dan vielen een gedeelte van mijn spelers niet op, of in ieder geval hun teams niet.

Unregistere

Well-known member
Ik vond het sowieso erg leuk. Moet wel zeggen dat ik de vorm van jureren best lastig vond. Want soms waren de verschillen kleiner dan de 'harde positie' in de rangorde doet vermoeden. Persoonlijk zou ik een vorm waarbij je een cijfer geeft - en dan mag een 8,4 of een 8,6 ook - of een vorm waarbij je een bepaald aantal punten, zeg 100, mag verdelen over de teams misschien wat beter vinden. Al snap ik ook dat je dan misschien minder makkelijk een verschil krijgt voor de eindklassering.

Maar goed, met het WK ben ik er ook weer bij, als ik snel genoeg ben! :duim:

Janssen

Well-known member
Is er nog animo voor een classic WK draft (oftewel Fifa '98) in aanloop naar het WK?

Zo niet dan meld ik me bij dezen aan voor die andere

Janssen

Well-known member
CL Draft

Dat . Uit nostalgie zeg maar.

Of een ander WK, volgens mij deden in '98 voor het eerst 32 landen mee dus dan heb je wat meer keus.

Wigboldus

Well-known member
Ja, wel leuk, maar ik was toen 10/11 jaar. Ik denk het eerste grote toernooi dat ik bewust heb meegemaakt, maar ik ken er nu te weinig spelers van.

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon weer even het geheugen opfrissen. Het was voor mij het eerste toernooi wat ik echt goed heb gevolgd. Ik was toen ook elf.

Janssen

Well-known member
CL Draft

Broekies allemaal.

Ik hoor het wel, als er tien mensen mee willen doen start ik wel een topic.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat Jamel puur naar de Champions League prestaties heeft gekeken. Want als je puur naar de Champions League kijkt dan vielen een gedeelte van mijn spelers niet op, of in ieder geval hun teams niet.

Nou, zogezegd lag het wat mij betreft heel dicht bij elkaar. Je verloor bij mij wat puntjes om het feit dat ik je middenveld verdedigend niet supersterk vind en omdat ik Neymar geen pure spits vind en James liever op het middenveld zie. Desondanks is het een prachtig elftal en heb je verdiend gewonnen.

Zelf ben ik weer derde. Blij mee!

Unregistere

Well-known member
1998 WK is ook wel leuk uiteraard. Alleen kunnen alle deelnemers dan ook goed inschatten hoe sterk de spelers in die periode waren? Lijkt me wel redelijk essentieel bij het beoordelen.

Bovenaan