Cillessen vs Vermeer

Cillessen vs Vermeer


  • Totaal aantal stemmers
    18

Kevah

New member
Cillessen, absoluut. De beste Nederlandse keeper op dit moment, zelfs in een periode dat het minder gaat met hem is hij een extreem betrouwbare sluitpost. Hij heeft weinig Vermeertjes. Er is niet voor niet eens reden dat het zo genoemd wordt natuurlijk.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Al moet ik zeggen dat Vermeer een goede keeper is, helemaal nu hij bij Feyenoord speelt lijkt hij stabieler.

Bij Ajax had je op een gegeven moment bij een corner of terugspeel bal al de zenuwen. Destijds ook terecht zijn plek onder de lat verloren in mijn ogen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Denk dat ze elkaar niet veel ontlopen maar ik denk dat Cillessen over een langere periode iets stabieler is.
 

De Wolf

Well-known member
Over twee jaar doen we Hahn vs Vermeer :cool:

De laatste tijd doet hij het ook wel vrij goed bij PEC. Zeker een keeper die in de toekomst Vermeer zijn plek kan bedreigen.
 

SanMark.

Well-known member
Cillessen, dat daar uberhaupt discussie over moet zijn...

Ik heb nu geloof ik al drie keer gelezen dat het een mooi moment is voor een nieuwe start zonder de ouwe koeien.

Alleen zie ik die ouwe koeien overal alweer terug komen. ( Ja ook bij mij)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan heb je een gouden pik. Een Vermeer kan zomaar miljoenen waard zijn.
 

Keyser S?ze

New member
Al moet ik zeggen dat Vermeer een goede keeper is, helemaal nu hij bij Feyenoord speelt lijkt hij stabieler.

Bij Ajax had je op een gegeven moment bij een corner of terugspeel bal al de zenuwen. Destijds ook terecht zijn plek onder de lat verloren in mijn ogen.

Zoals Vermeer de laatste weken speelt zal men bij Feyenoord inmiddels ook met samengeknepen billen naar iedere hoge bal voor de goal kijken.
 

Abubakari

Well-known member
Zoals Vermeer de laatste weken speelt zal men bij Feyenoord inmiddels ook met samengeknepen billen naar iedere hoge bal voor de goal kijken.

En naar elke terugspeelbal.

Het is simpel. Als Vermeer beter was geweest dan Cillessen dan hadden we Cillessen wel naar Feyenoord verbannen ipv Vermeer.
 

Abubakari

Well-known member
Het komt wel vaker voor dat spelers na een overstap enorm opbloeien.

Och, bij Ajax heeft hij ook zijn goeie periodes gehad, anders was Cillessen er wel eerder in gekomen. Probleem met Vermeer is dat hij veel minder constant is dan Cillessen. En dat er telkens weer een mindere periode tussen zat, die hem uiteindelijk zijn plek in de basis heeft gekost. Zoals hij nu ook weer na de winterstop minder is dan daarvoor en toch weer een aantal blunders heeft gehad. Waar Cillessen inmiddels de minst gepasseerde keeper van de eredivisie is.

Onzinnig topic derhalve, alleen een door clubliefde verblinde Feyenoorder met een hekel aan Ajax zou zo'n topic openen.:D
 

delmaestro

Well-known member
Cillessen is de beste eredivisiekeeper. Als het om zijn karakter gaat staat hij bij mij ook een stuk lager, maar puur op keeperskwaliteiten is hij het beste. Mijn top 5:

Cillessen
Vermeer
Nordfeldt
Hahn
Room

Jeroen Zoet zie ik niet veel in...
 
Bovenaan