Champions League Finale 2015/2016

U.G.

Well-known member
Er is een minuscuul crucifix weggelaten voor een biljoenen-Real themapark-eiland op de Emiraten, en ook all??n daar. Je kunt er nog over discussi?ren maar dit verhaal werd destijds wel flink buiten proporties getrokken.
 

Ska P 187

Well-known member
Voor dat geld had ik zelfs iemand in zijn kruis geschopt, dan had hij de maan en een paar sterren erbij gekregen.
 

U.G.

Well-known member
;) Muy inventivo.

Snap je ! In ??n keer halal.... jonguh voor dat geld mag je me gerust een tijd opsluiten....hou op zeg.
 

DeftonesJP

New member
Er is een minuscuul crucifix weggelaten voor een biljoenen-Real themapark-eiland op de Emiraten, en ook all??n daar. Je kunt er nog over discussi?ren maar dit verhaal werd destijds wel flink buiten proporties getrokken.

Een Real themapark? Holy crap. Wat een sport.
 

U.G.

Well-known member
Themapark-schiereiland.

images


Als ze daar een beetje geld over hebben...ja, waarom niet.
 

DeftonesJP

New member
Het is de zegen en de vloek van het zijn van de grootste denk ik. Sowieso is het dodelijk dat de top wordt overspoeld met toeristen die amper sfeer maken met als gevolg dat de clubs prijzen omhoog schroeven en de echte fan laten barsten. Nou valt het bij Real nog wel mee volgens mij (Champions League uit was goed te betalen daar) en ze hebben nog iets van een hard kern achter het doel. De hele bovenlaag van het voetbal doet me in elk geval met de dag minder.
 
Bovenaan