Champions League 2025-2026

Abubakari

Well-known member
Sneijder vooraf enkel open deuren, enige wat ie zei wat geen open deur was dat hij geen open wedstrijd verwacht met twee teams die vol op de aanval spelen.

Het is inderdaad een tactisch steekspel tussen twee afwachtende teams waarin weinig gebeurt Wes…

• Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Sneijder vooraf enkel open deuren, enige wat ie zei wat geen open deur was dat hij geen open wedstrijd verwacht met twee teams die vol op de aanval spelen.

Het is inderdaad een tactisch steekspel tussen twee afwachtende teams waarin weinig gebeurt Wes…

Dat dacht ik ook al toen hij dat zei in de voorbereiding: onder welk hunebed heeft Wes gelegen de laatste jaren?

Batigoal

Well-known member

Snap ik wel. Na Roda JC-RKC valt het toch al gauw tegen. Ik zie hier bijvoorbeeld geen Van der Venne op het veld!

Abubakari

Well-known member
Net als Bayern-Real een wedstrijd waar je echt voor gaat zitten. Lekker voetballen om doelpunten te maken ipv ze te voorkomen en dat door de beste voetballers van Europa. Zo zou voetbal altijd moeten zijn.

Bovenaan