Champions League 2025-2026

JMD

Well-known member
En ook hier vlak voor tijd krijgt de 'favoriet' een penalty om een nederlaag af te wenden, Havertz scoort net aan, 1-1

JMD

Well-known member
Madrid al op een 2-0 voorsprong tegen City.
3-0 inmiddels. Zeer fraaie goal, maar die goal met die assists van courois mag er ook zijn.

Glimt op 2-0 tegen sporting, de penalty vond ik erg makkelijk gegeven

Psg op 2-1 tegen Chelsea, waarbij de 2-1 van psg een heeeeele fraaie counter was

erka

Well-known member
Het wordt tijd dat Bodo eens een keer een beetje een fatsoenlijke tegenstander krijgt. Wachten op Bayern. De rest is peanuts.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
4x verlies en 2x gelijk: het resultaat van de pl clubs deze twee dagen…

Misschien moeten de ploegen er nog eens een miljard tegenaan gooien…

Abubakari

Well-known member
4x verlies en 2x gelijk: het resultaat van de pl clubs deze twee dagen…

Misschien moeten de ploegen er nog eens een miljard tegenaan gooien…
Vijf van de zes speelden uit. Maar Spurs, City en Chelsea wel 3 doelpunten achterstand. Zo heersend als ze in de groepsfase waren zijn ze niet meer. Zware competitie gaat zijn tol een beetje eisen? Anyway, nog 90 minuten over om het recht te zetten.

Bodo Glimmt bewijst dat zelfs in deze tijd succes voor een kleine club mogelijk is. Jammer voor UG, maar verder wel weer mooi natuurlijk.

JMD

Well-known member
Ja idd, bijna allemaal speelden uit, maar dat is natuurlijk omdat ze top 8 eindigden en om daar te eindigen moet je uitwedstrijden winnen…

Liverpool en Arsenal zie ik het zeker nog wel rechtzetten.

U.G.

Well-known member
Too bad, maar fuck it. Wanneer je een rechtsback linksback moet laten lopen en ‘m vervolgens moet vervangen voor iemand die 1,5 jaar geen serieuze wedstrijd meer heeft gespeeld weet je eigenlijk genoeg. Puur qua budget is er nog altijd meer dan aardig gepresteerd, maar het management heeft eigenlijk zwaar gefaald…het basiselftal is gewoon keihard in de steek gelaten.

Ook wel een hele goeie arbitrage trouwens gisteren hoor, helemaal top, kon er ook nog bij.

Nou ik ga me lekker klaarmaken voor m’n vakantie, ik kijk mss vanaf de achtse finales van het WK wel weer naar deze onzin.

Bovenaan