Champions League 2025-2026

JMD

Well-known member
Ik ben echt benieuwd of dat bij andere grote clubs ook zo is, je ziet dat shot bijna nooit op TV
Bij psv vandaag iig niet, met eigen ogen gezien. Volgens mij bij Ajax en Feyenoord ook altijd zo goed als vol .

Maar laten we het eens in de gaten gaan houden, ben ook benieuwd idd

U.G.

Well-known member
Bruno Lage is ontslagen bij Benfica na de comedy van gisteren, of tragedie als je Benfiquista bent, net hoe je erin staat.

En nu komt Mourinho, die dit seizoen alleen al - wat bij hem nog geen maand heeft geduurd - 15 miljoen aan gratis geld heeft ‘verdiend’, wat ik gisteren van een Turk heb vernomen dan ( zonder het te verifiëren ) let the fun begin 😁

Benfica está morto.

Batigoal

Well-known member
Die 2 goals in de eerste helft gaven ze ook wel kinderlijk eenvoudig weg. Er was qua spelbeeld niks aan de hand, maar Benfica liet zien hoe je jezelf in de problemen kan brengen.

Het zat niet helemaal mee met Olympique Marseille tegen Real. Sowieso de penalty, maar raar moment ook helemaal aan het einde van de blessuretijd. Real maakt een overtreding, Marseille probeert snel door te spelen, maar de scheidsrechter neemt zijn tijd om de aanval terug te fluiten om de Real-speler geel te geven en vervolgens fluit hij maar helemaal af als Marseille de vrije trap alsnog wil nemen.

Maar wel leuke potjes gisteravond. Juve voor de 2e keer in een paar dagen in een knotsgek duel waarin ze in blessuretijd de 4e maken. Staan tot nu toe dit seizoen wel garant voor aantrekkelijke wedstrijden. En Yildiz is toch wel zo'n heerlijke voetballer.

• Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
En psg al op 1-0 nadat maldini veel te lang met de bal blijft lopen… die moet nog even in de leer bij zijn vader…

JMD

Well-known member
De slechtste penalty van dit seizoen is ook genomen, Barcola.
Een gemiddelde pupil neemt hem beter dan dit

erka

Well-known member
De slechtste penalty van dit seizoen is ook genomen, Barcola.
Een gemiddelde pupil neemt hem beter dan dit

Ja wilde net posten. Maar ik zie ze de laatste jaren erg vaak dit soort BabyTV penals. Kun je urenlange compilatie van maken.

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan