Champions League 2024-2025

Batigoal

Well-known member
Die heeft een Nederlandse moeder hè?
Oh, opvallend feitje. Hoor je niet vaak. Jammer dat die kans van Club bij een 1-1 stand er niet inging, dan had het nog wat kunnen worden. Ik begreep dat Aston Villa niet zo best speelde.

Fraaie goals bij de Madrileense derby, maar ik denk dat Real er al is. Dortmund-Lille is dan weer niet beslist. Beetje vergelijkbare clubs; subtoppers in eigen land met veel jonge talenten. Die Haraldsson is bijvoorbeeld wel een leuk talent.

JMD

Well-known member
Bayern won al 6x op rij niet van Leverkusen, maar wint nu eenvoudig, 3-0 voor tegen een Leverkusen dat met 10 staat na een schandalige overtreding.

PSG - Liverpool is 0-0, kansen zat voor PSG, maar ze scoren niet

Barcelona staat al heel lang met 10 man bij Benfica, maar staat wel 0-1 voor.

gevegt

Well-known member
Leverkusen vergooit alle kansen zo'n beetje met een rode kaart en een 3-0 achterstand.

JMD

Well-known member
Als je ze zelf niet maakt.... Liverpool totaal tegen de verhouding in op 0-1...

U.G.

Well-known member
Liverpool wint met 29% balbezit en één doelpoging tussen de palen.

Die statistieken zijn werkelijk ongelofelijk. Ik heb er niks van gezien nog. Bij Benfica-Barça ook wel een raar verloop, alleen speelden de gasten 70 minuten lang met een man minder.

Abubakari

Well-known member
Die statistieken zijn werkelijk ongelofelijk. Ik heb er niks van gezien nog. Bij Benfica-Barça ook wel een raar verloop, alleen speelden de gasten 70 minuten lang met een man minder.
PSG liet aardig wat dikke kansen onbenut.

Batigoal

Well-known member
PSG liet aardig wat dikke kansen onbenut.
Kvaratskhelia is, zoals verwacht uiteraard, wel een goeie aanwinst voor PSG die ze nodig hadden sinds het vertrek van Mbappé. Wordt nog een mooie return volgende week, want ze zouden het zomaar alsnog kunnen redden.

Het verschil tussen Bayern en Leverkusen is weer flink duidelijk de laatste tijd. Doet denken aan de verhoudingen met Dortmund dd afgelopen jaren; Bayern veruit de sterkste met Leverkusen als eenzame best of the rest op flinke afstand gevolgd door de rest van de Bundesliga.

JMD

Well-known member
Barcelona wint met 3-1 van Benfica en is door. Tevens is hierdoor Nederland zeker van plek 6 eind dit jaar en dus van 2+1 cl tickets in 2026/2027

JMD

Well-known member
PSG gaat zo de 0-2 maken, kan niet anders als je dit duel ziet....

Nu ook weer, kopbal op de paal, komt terug en alle drie de LIverpoolspelers komen niet bij de bal...

Het is precies het spiegelbeeld van vorige week, toen PSG de kansen, :Liverpool de goal, nu andersom

Bovenaan