JMD
Well-known member
Ik ook…Historisch bekeken vind ik Bayern veel tyfuschijtkutter.
Ik ook…Historisch bekeken vind ik Bayern veel tyfuschijtkutter.
Jep, die toont zijn waarde…Niet blij mee, maar wel eens een keer enkele juiste ingrepen van de VAR vandaag.
Je blijft te lang in het verleden hangen.Historisch bekeken vind ik Bayern veel tyfuschijtkutter.
Was idd erg vreemd. Assistent vlagde ook te vroeg volgens mij.,,Nu geen VAR?
Of hij floot voor een andere overtreding, maar die heb ik dan gemist.Was idd erg vreemd. Assistent vlagde ook te vroeg volgens mij.,,
Nee, als er gevlagd wordt mag de VAR gewoon nog ingrijpen, dat zag je bij de 2-1 wel.Dus als er gevlagd wordt mag de VAR niet meer ingrijpen?
Dat ligt er wel aan of het tijdens de aanval gebeurt of nadat de aanval klaar is…Nee, als er gevlagd wordt mag de VAR gewoon nog ingrijpen, dat zag je bij de 2-1 wel.
Is dat iets nieuws?Dat ligt er wel aan of het tijdens de aanval gebeurt of nadat de aanval klaar is…
Nee, altijd al zo geweest sinds invoering VAR. Er wordt niet voor niks gevraagd aan de assistenten om te wachten met vlaggen (vandaar soms dat zo'n aanval doorgaat terwijl iedereen al lang en breed weet dat het buitenspel is), want op het moment dat de assistent vlagt kan de verdediging aangeven te stoppen wegens het vlagsignaal.,Is dat iets nieuws?
Het gaat er toch om of de scheids fluit?Nee, altijd al zo geweest sinds invoering VAR. Er wordt niet voor niks gevraagd aan de assistenten om te wachten met vlaggen (vandaar soms dat zo'n aanval doorgaat terwijl iedereen al lang en breed weet dat het buitenspel is), want op het moment dat de assistent vlagt kan de verdediging aangeven te stoppen wegens het vlagsignaal.,
Punt was dat die assistent gister gewoon niet had moeten vlaggen. Maak de aanval af en is het goal dan kan de VAR kijken.
(zie ook bv het VAR-filmpje van bij PSV - Ajax afgelopen oktober, bij de 3-2(?) vlagde de assistent pas nadat het doelpunt gevallen was. De VAR keek het na en het bleek net geen buitenspel te zijn.)
Je zit in het verkeerde topic.Hopelijk gaat Dortmund zich die gemiste kansen niet beklagen straks.