Champions League 2022-2023

JMD

Well-known member
2-5 en 0-2..
Op woensdag 15 maart hoeven we in ieder geval geen spanning te verwachten bij de returns..,
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik dacht van tevoren nog dat de glans er dit seizoen wel een beetje af is bij Real.
Is de volgende ronde Napoli-Real? dat is wel een hele leuke.
 

Pascallovic

Well-known member
Op 1 of andere manier kunnen ze zich niet opladen voor de competitie en wel voor de Champions League. Of het is gewoon een verschil in speelstijl tussen ploegen in LaLiga en de CL, waarbij de tegenstanders in de CL ze gewoon beter liggen.
 

Raul

Well-known member
Real was magistraal gisteren. Ik zeg het nooit graag, maar ik heb echt van Real genoten.

Bij Real is er altijd een soort van controle of iets dat het toch goed gaat komen. Echt een kwaliteit.
 

Batigoal

Well-known member
Zie in de samenvatting dat Napoli genadig was voor Frankfurt. Die hadden echt een grotere score kunnen neerzetten. Al stond er met Trapp een uitstekende doelman in de weg.
 

Kielse Rat

Well-known member
Op 1 of andere manier kunnen ze zich niet opladen voor de competitie en wel voor de Champions League. Of het is gewoon een verschil in speelstijl tussen ploegen in LaLiga en de CL, waarbij de tegenstanders in de CL ze gewoon beter liggen.
Dit Real is ook wel een ploeg die heel sterk op de tegenaanval kan spelen. Daar krijgen ze in de Champions League meer de kans toe dan in La Liga waar middenmotors en laagvliegers wellicht sneller voor de kooi komen hangen. Al moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat ik kijk te weinig Spaanse wedstrijden kijk om dat met zekerheid te kunnen stellen. En het zal ook wel een stukje motivatie zijn, voor een CL-wedstrijd op Anfield sta je scherper dan voor een uitwedstrijd bij Elche.
 

Pascallovic

Well-known member
Dit Real is ook wel een ploeg die heel sterk op de tegenaanval kan spelen. Daar krijgen ze in de Champions League meer de kans toe dan in La Liga waar middenmotors en laagvliegers wellicht sneller voor de kooi komen hangen. Al moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat ik kijk te weinig Spaanse wedstrijden kijk om dat met zekerheid te kunnen stellen. En het zal ook wel een stukje motivatie zijn, voor een CL-wedstrijd op Anfield sta je scherper dan voor een uitwedstrijd bij Elche.
Een Barcelona speelt in dezelfde competities. In LaLiga waar Middenmotors en laagvliegers voor het doel blijven hangen en de tegenstanders niet altijd heel aansprekend zijn doet Barca het fantastisch. Pas 7 tegentreffers en maar 3 potjes niet gewonnen dit jaar. Echter in de CL nu 2 jaar op rij uitgeschakeld in de groepsfase en die EL moeten we dit jaar ook maar zien, terwijl ze vorig jaar er ook al vroeg uitlagen. Die hebben het tegenovergestelde van Real. Barca niet echt een toernooiploeg en Real juist wel.
 

JMD

Well-known member
Ik kijk sinds ik van KPN naar Ziggo gegaan op maandag vaak Ziggo goals, met oa de Serie A. Maar die Kvaratskhelia, wat een sensationele voetballer is dat!
Inderdaad... Maar sowieso zit dat Napoli wel heel goed in elkaar. Ben benieuwd hoe zij het tegen bv City of Real zouden doen.
 
Bovenaan