Champions League 2022-2023

JMD

Well-known member
Een hele hoop 'oude' Man City fans (want vergeet niet dat Maine Road zelfs in de jaren dat ze League 1/ Championship speelden gewoon vol zat) heeft inmiddels ook niet zo veel meer met de club. Het is allemaal te groot geworden en ineens een hele hoop nieuwe supporters erbij.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat juichen van die fans na het eindsignaal. Hoeveel echte supporters zal city eigenlijk hebben?

Genoeg. Kwam er een tegen in het Guidetti jaar bij De Kuip. Dacht in aanloop naar de pot waarna de politie met getrokken wapen voor het Maasgebouw stond. Kan mij alleen voorstellen dat de echte supporters inmiddels veelal thuis zitten en niet die ticketprijzen kunnen aftikken.

Zou jij nog gaan als het allemaal minimaal tien keer zo duur zou worden in een hypermodern stadion waarbij NAC jaar in jaar uit die schaal komt ophalen met geld van een sjeik? Waarbij je geen geledenheid meer krijgt om kut te roepen…
 

Mario

Well-known member
Tot er een dag komt dat de sjeik er geen zin meer in heeft, en de stekker eruit trekt.
 

JMD

Well-known member
En sowieso lopen er nog flink wat onderzoeken naar City omtrent financiële "malversaties"...
 

Max

Administrator
Forumleiding
En sowieso lopen er nog flink wat onderzoeken naar City omtrent financiële "malversaties"...

Bizar dat dat zolang duurt. Je kan het min of meer lang genoeg rekken tot het moment dat je als sjeik al verveelt bent geraakt en er toch al mee wil stoppen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

zwammy

Well-known member
Genoeg. Kwam er een tegen in het Guidetti jaar bij De Kuip. Dacht in aanloop naar de pot waarna de politie met getrokken wapen voor het Maasgebouw stond. Kan mij alleen voorstellen dat de echte supporters inmiddels veelal thuis zitten en niet die ticketprijzen kunnen aftikken.

Zou jij nog gaan als het allemaal minimaal tien keer zo duur zou worden in een hypermodern stadion waarbij NAC jaar in jaar uit die schaal komt ophalen met geld van een sjeik? Waarbij je geen geledenheid meer krijgt om kut te roepen…
Nee waarschijnlijk niet. Je kunt wel blij zijn als een sjeik de club koopt en je van middenmotor zo groot wordt maar als de club dan zo veranderd en er zoveel mensen bij komen die niet voor NAC maar voor het succes komt denk ik dat er bij mij de lol vanaf zou gaan. Vandaar ook de opmerking, er zullen er nog wel zijn maar veel minder idd en meer rijke mensen of dagjesmensen.

Een van de broers Gallacher gaat nu proberen Oasis weer bij elkaar te krijgen, dat was z'n belofte bij een CL winst. Dat is er echt wel 1 van de oude stempel nog.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Knap dat jullie die lui buiten hebben gehouden. Je kan ook nog speelbal zijn zonder succes zoals Vitesse. Iedere keer afwachten welk kind nou weer met jouw club gaat spelen.
 

zwammy

Well-known member
Ja daarom was de overwinning op city de belangrijkste uit de geschiedenis. Wij gaan toch nooit dood, of we promoveren en woeden een stabiele middenmoter in het beste geval of we blijven hier nog jaren voetballen in het minste. Maar Breda heeft NAC weer in het hart gesloten en dat is de grootste winst die je kunt halen. Mijn ultieme wens is ook een bekerfinale halen met NAC, en zo denken er 19000 over in het stadion.
 
Bovenaan