Champions League 2018-2019

Batigoal

Well-known member
Waarom kreeg Salah niet rood voor die smerige overtreding? O wacht, hij is ??n van de sterren van het toernooi.
 

JMD

Well-known member
Echt ogelooflijk idd dat de VAR niet ingreep bij die overtreding van Salah. Sowieso was de VAR de weg kwijt op Anfield. Niet gegeven penalty voor Porto, 3-0 afgekeurd (terwijl niet zeker is of Mane buitenspel staat, dus zou het voordeel naar de aanvallende partij moeten gaan), niet gegeven rode kaart voor Salah...
 

Maasveld

Well-known member
Echt ogelooflijk idd dat de VAR niet ingreep bij die overtreding van Salah. Sowieso was de VAR de weg kwijt op Anfield. Niet gegeven penalty voor Porto, 3-0 afgekeurd (terwijl niet zeker is of Mane buitenspel staat, dus zou het voordeel naar de aanvallende partij moeten gaan), niet gegeven rode kaart voor Salah...

Als je als VAR niet zeker bent moet je de scheids volgen. Bovendien was het ook gewoon buitenspel.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
0-1 Barcelona afgekeurd.

Edit: hier gaat de VAR ingrijpen, want was geen buitenspel.

Edit2: en zo gebeurt.
 

delmaestro

Well-known member
Echt ogelooflijk idd dat de VAR niet ingreep bij die overtreding van Salah. Sowieso was de VAR de weg kwijt op Anfield. Niet gegeven penalty voor Porto, 3-0 afgekeurd (terwijl niet zeker is of Mane buitenspel staat, dus zou het voordeel naar de aanvallende partij moeten gaan), niet gegeven rode kaart voor Salah...

Serdar mag Europees VARREN? Over 'De horror' gesproken...
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik weet dat niemand het in de vorige ronde mogelijk hield, maar zoiets zie ik United echt niet opnieuw flikken tegen Barcelona. Er was gewoon te veel kwaliteitsverschil gisteren. Het is dat Barcelona niet meer wou dan die 0-1 dat we er nog over kunnen spreken.

Opvallende statistiek: Manchester United maakt in 5 thuiswedstrijden slechts 1 goal, en dat was dan nog in de blessuretijd tegen Young Boys.
 

delmaestro

Well-known member
Ik weet dat niemand het in de vorige ronde mogelijk hield, maar zoiets zie ik United echt niet opnieuw flikken tegen Barcelona. Er was gewoon te veel kwaliteitsverschil gisteren. Het is dat Barcelona niet meer wou dan die 0-1 dat we er nog over kunnen spreken.

Opvallende statistiek: Manchester United maakt in 5 thuiswedstrijden slechts 1 goal, en dat was dan nog in de blessuretijd tegen Young Boys.

Die hebben dus gewoon als geen ander door dat uitdoelpunten van doorslaggevend belang zijn in Europa. Wel een visionair, die Solskjaer...
 

JMD

Well-known member
Penalty Barcelona

Dit is helemaal niks, hij haakt het been zelf
VAR gaat checken

Edit: en Brych trekt de penalty in.
 

JMD

Well-known member
De grote man doet het dan maar zelf, op een 'Arjen Robbenmanier', naar binnen kappen en in de verre hoek inschieten. 1-0
 

JMD

Well-known member
Speciaal voor Jamel: lekker gekeept door De Gea... 2-0
Deze zal waarschijnlijk als eigen goal gaan tellen. Pupillenblunder.
 
Bovenaan