Champions League 2017-2018

Janssen

Well-known member
Heerlijk man. Dat bord pasta chourico. Maar ik hoor dat iedereen chagrijnig is ofzo op de Nederlandse tv.

Come on boys, waarom nu al. Dit is nog niks, bully Real gaat nu pas beginnen :D

Daar hebben ze dan ook een heel seizoen voor uit moeten rusten.
 

U.G.

Well-known member
Nog ffkes ja, pas maar op dat Valencia er niet overheen gaat.

Real is oud, versleten, klaar idd.

Ik snap dat de omschakeling van Jupiler league niveau naar dit voor jou te overweldigend kan zijn. Maar Real is gewoon weer de te kloppen ploeg in de CL, ik garandeer je zelfs dat ze 'm weer pakken.
 

Janssen

Well-known member
Ik snap dat de omschakeling van Jupiler league niveau naar dit voor jou te overweldigend kan zijn. Maar Real is gewoon weer de te kloppen ploeg in de CL, ik garandeer je zelfs dat ze 'm weer pakken.

Haha, nou vriend, wij hebben er voorin ene lopen die momenteel niet minder is dan Benzema :D

Ik sluit niet uit dat ze hem pakken, daarvoor laden de dames zich wel op. CR heeft wel zijn laatste Liga gewonnen.
 

U.G.

Well-known member
Haha, nou vriend, wij hebben er voorin ene lopen die momenteel niet minder is dan Benzema :D

Ik sluit niet uit dat ze hem pakken, daarvoor laden de dames zich wel op. CR heeft wel zijn laatste Liga gewonnen.

Vooruitblikje op volgend seizoen : Bienvenido a Madrid, Neymar ! Die gaat op links, CR definitief op 9. Kunnen we echt gaan lachen.

Perez houdt van zijn galactico-elftallen.
 

Janssen

Well-known member
Champions League 2017-2018

Vooruitblikje op volgend seizoen : Bienvenido a Madrid, Neymar ! Die gaat op links, CR definitief op 9. Kunnen we echt gaan lachen.

Perez houdt van zijn galactico-elftallen.

Succes ermee, Barcelona heeft nummer 7 alvast gereserveerd voor Griezmann.

Of misschien wel voor CR?;)
 
Bovenaan