Champions League 2017-2018

Eef de Kip

Well-known member
Het lijkt me sterk dat het een kwaliteitskwestie is. We hebben tenslotte een bijzonder sterke generatie.
 

Kielse Rat

Well-known member
Slechte prestaties in Europa worden in Nederland door kenners als Hypercube ook aan de competitieopzet toegeschreven.

Bij ons werden de goede (of betere) Europese prestaties de afgelopen seizoen juist verklaard door de play-offs. Dat zal na dit seizoen wellicht weer anders zijn.
 

Fenerium

Member
Bijzonder teleurgesteld in Feyenoord. Shakhtar was je ticket naar de EL maar zelfs dat is nu een mission impossible. Ongeslagen in de Kuip, zet het dan voort in Europa tegen de clubs waar je van had kunnen winnen.
 

Pascallovic

Well-known member
Bijzonder teleurgesteld in Feyenoord. Shakhtar was je ticket naar de EL maar zelfs dat is nu een mission impossible. Ongeslagen in de Kuip, zet het dan voort in Europa tegen de clubs waar je van had kunnen winnen.
Ongeslagen in de Kuip? Al verloren van Man city en NAC dit seizoen in de Kuip, terwijl men ook tegen PEC niet verder kwam dan 0-0. Dan kun je ook van Shakhtar dat geen minder elftal dan Feyenoord heeft verliezen.
 

Fenerium

Member
Ongeslagen in de Kuip? Al verloren van Man city en NAC dit seizoen in de Kuip, terwijl men ook tegen PEC niet verder kwam dan 0-0. Dan kun je ook van Shakhtar dat geen minder elftal dan Feyenoord heeft verliezen.

Ik doelde meer op die ongeslagen reeks van vorig seizoen, je hebt dan een naam hoog te houden, zeker in Europa. Van Shakhtar had je gewoon kunnen winnen. Een gelijkspel in Oekra?ne, tijdens de winterstop had je de kans gehad om te evalueren. Nu ben je op weg naar een rampenseizoen, je speelt sinds weet ik veel hoeveel tijd weer mee om kampioen te worden, waarom zijn deze dingen niet van te voren gepland?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan