JFK
Well-known member
Gewoon pure domheid. Qua IQ zijn t nog net geen mongooltjes maar t scheelt verdomd weinig...
Mods, kan deze dwaas, echt voorgoed van DVK worden afgeflikkerd?
Gewoon pure domheid. Qua IQ zijn t nog net geen mongooltjes maar t scheelt verdomd weinig...
Waarom reageer je er eigenlijk op?
Ja, goeie vraag. Mongooltjes vergelijking denk ik. Maar heb je hebt gelijk.
Die zijn nog dommer. Alsof je die gasten iets vraagt terwijl ze in een diepe coma liggen.Ik denk dat de PSV'ers en Ajacieden die vraag moeiteloos kunnen beantwoorden.
Wat een ontzettend domme voetballers heeft Feyenoord. Alleen maar domme en verkeerde keuzes. Je had vanavond echt niet hoeven verliezen. Nu wordt t waarschijnlijk 0 uit 6. Hoe pijnlijk is dat? Wat een blamage zeg!
Mods, kan deze dwaas, echt voorgoed van DVK worden afgeflikkerd?
Tegen. Elk forum heeft een trol nodig.Mods, kan deze dwaas, echt voorgoed van DVK worden afgeflikkerd?
Tegen. Elk forum heeft een trol nodig.
Nu weet ik wel dat er hier meer rondlopen in de Ajaxsectie, maar ik ga graag op zekerheid.
En weer wakker!:duim:Die zijn nog dommer. Alsof je die gasten iets vraagt terwijl ze in een diepe coma liggen.
0 punten uit 6 wedstrijden. Hoe moeilijk is dat?? Aad de Mosje of gewoon toch niet zo slim?
Sanmark kan die rol ook prima vervullen. Ik vind twee wel wat veel.
Feyenoord is zondag de baas met 68% balbezit maar nul punten.... Zoals zo vaak.Zonde hoor. Met wat meer voetbalintelligentie en wat betere afronding had je vanavond gewoon gewonnen. Na vanavond heb ik zowaar hoop op komende zondag
Ik ga geen namen noemen, maar er zijn er minimaal 5.
Ik ga geen namen noemen, maar er zijn er minimaal 5.
Namen graag!
Juist vandaag heb ik er niets gepost. Dat leek me wel gepast.Namen en rugnummers! Al dat stiekeme gedoe!
Trouwens, trollen in de Duitse sectie mag ook wel eens wat aan gedaan worden. Daar vind ik ??n trol al rijkelijk veel.
Daar waar nodig steun ik gevegt als het om HSV gaat.Namen en rugnummers! Al dat stiekeme gedoe!
Trouwens, trollen in de Duitse sectie mag ook wel eens wat aan gedaan worden. Daar vind ik ??n trol al rijkelijk veel.
Namen graag!