Nog niet zo lang geleden riep 'men' dat je met Brenet ook geen kampioen zou kunnen worden.
Nog niet zo lang geleden werden Ajacieden gezien als arrogante blaaskaken en stonden PSV-ers te boek als gemoedelijk en bescheiden. Zo zie je maar.
Nog niet zo lang geleden riep 'men' dat je met Brenet ook geen kampioen zou kunnen worden.
Dan mag ik hopen dat we een nieuwe LB halen, want met Brenet halen we die groepsfase niet eens...
Zo, Chiellini, dan had je slecht geslapen....
Dat werden we in 2015 en 2016 ook... Ajax werd ook kampioen met Vd Hoorn...Nog niet zo lang geleden riep 'men' dat je met Brenet ook geen kampioen zou kunnen worden.
Dat werden we in 2015 en 2016 ook... Ajax werd ook kampioen met Vd Hoorn...
Vakx zegt dat ik Ajacied ben, maar dat is gewoon een afleidingsmanoeuvre want vakx is gewoon een Ajacied in disguise...Nog niet zo lang geleden werden Ajacieden gezien als arrogante blaaskaken en stonden PSV-ers te boek als gemoedelijk en bescheiden. Zo zie je maar.
Dat werkte tegen Osijek dit jaar ook zo lekker.Eitje. Denk dat we niet meteen met de sterkste spelers moeten beginnen. Rouleren. Dus een haffeltje jong-PSV'ers met enkele basiskrachten moet volstaan in de voorronden.
Tsja, dat is ook niet zo moeilijk...Overigens vind ik Brenet stiekem steeds beter worden.
Vakx zegt dat ik Ajacied ben, maar dat is gewoon een afleidingsmanoeuvre want vakx is gewoon een Ajacied in disguise...
@vakx dit komt echt een beetje sneu over zo.
@vakx dit komt echt een beetje sneu over zo.
Niet alleen Vakx zegt dat jij een Ajacied bent.
Is de rest dan ook bezig met afleidingsmanoeuvres?
De rest maakt dat als grap. Jij doet dat serieus, dat is het verschil...
Je leert snel...Dus het heeft weinig zin om je tegen te spreken.
Je leert snel...