Champions League 2017-2018

Mario

Well-known member
Die wil gewoon weer een paar miljoen extra. Ik ben wel benieuwd of Bale blijft. Hij heeft in ieder geval zijn marktwaarde verhoogd.
 

Kielse Rat

Well-known member
De 0-1 deede vermoeden dat hij dat juist niet heeft. Maar als het klopt dat hij inderdaad een hersenschudding heeft opgelopen tijdens de wedstrijd, mogen ze de medische staf per direct buiten gooien.
 

Maasveld

Well-known member
De 0-1 deede vermoeden dat hij dat juist niet heeft. Maar als het klopt dat hij inderdaad een hersenschudding heeft opgelopen tijdens de wedstrijd, mogen ze de medische staf per direct buiten gooien.
In hoeverre kun je op het veld zien dat iemand een hersenschudding heeft?
 

Kielse Rat

Well-known member
In hoeverre kun je op het veld zien dat iemand een hersenschudding heeft?

Fair point. Ik studeer geen geneeskunde, dus moet het antwoord schuldig blijven. Maar ik kan me voorstellen dat als hij zo'n harde klap krijgt waar hij een hersenschudding aan overhoudt, dat hij toch even helemaal van de wereld moet geweest zijn. Kompany heeft ook wel eens een interland uitgespeeld met een herschenschudding, maar verantwoord kan je het niet noemen.
 

Pascallovic

Well-known member
Fair point. Ik studeer geen geneeskunde, dus moet het antwoord schuldig blijven. Maar ik kan me voorstellen dat als hij zo'n harde klap krijgt waar hij een hersenschudding aan overhoudt, dat hij toch even helemaal van de wereld moet geweest zijn. Kompany heeft ook wel eens een interland uitgespeeld met een herschenschudding, maar verantwoord kan je het niet noemen.
Bij een hersenschudding kan op het veld alleen de keeper zelf aanwijzingen geven dat er iets niet goed zit. We weten niet of Karius dat gedaan heeft en dat de signalen die hij gaf op een hersenschudding zouden duiden. Als ie niks gezegd heeft, dan is een hersenschudding ook niet vast te stellen op het veld tijdens een wedstrijd. Kan mij uberhaubt niet herrinneren of de verzorger bij hem is geweest na die elleboog en voor die 0-1.
 

Fenerium

Member
Hersenschudding of niet, het is gewoon klote voor die gozer. Ik wens hem veel beterschap, zoiets gaat aan je knagen. Het is allang niet slechts een spelletje meer.
 

U.G.

Well-known member
UG is geen Madrid fan.

Nee Madrid is UG fan.


Obrigado Ska, een gekke wedstrijd maar die horen er ook bij. And I told you so, 3 op een rij.
Ben erg benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren bij mijn adoptieclupje. Met de juiste beslissingen binnenkort kun je zomaar 4 op een rij doen.

Ronaldo doet moeilijk, en gaat Neymar deze legacy wel aandurven ? Allebei kan bij nader inzien niet, want meneer CR weigert pertinent de nr.9 en uit bij Bayern kon je ook zien waarom. Hij ?s Real.

Wat betreft de hersenschudding, ik had het best met die Karius te doen...plaatsvervangende schaamte...en dit verklaart wel een hoop.
 
Bovenaan