Champions League 2017-2018

Mario

Well-known member
Die wil gewoon weer een paar miljoen extra. Ik ben wel benieuwd of Bale blijft. Hij heeft in ieder geval zijn marktwaarde verhoogd.
 

Kielse Rat

Well-known member
De 0-1 deede vermoeden dat hij dat juist niet heeft. Maar als het klopt dat hij inderdaad een hersenschudding heeft opgelopen tijdens de wedstrijd, mogen ze de medische staf per direct buiten gooien.
 

Maasveld

Well-known member
De 0-1 deede vermoeden dat hij dat juist niet heeft. Maar als het klopt dat hij inderdaad een hersenschudding heeft opgelopen tijdens de wedstrijd, mogen ze de medische staf per direct buiten gooien.
In hoeverre kun je op het veld zien dat iemand een hersenschudding heeft?
 

Kielse Rat

Well-known member
In hoeverre kun je op het veld zien dat iemand een hersenschudding heeft?

Fair point. Ik studeer geen geneeskunde, dus moet het antwoord schuldig blijven. Maar ik kan me voorstellen dat als hij zo'n harde klap krijgt waar hij een hersenschudding aan overhoudt, dat hij toch even helemaal van de wereld moet geweest zijn. Kompany heeft ook wel eens een interland uitgespeeld met een herschenschudding, maar verantwoord kan je het niet noemen.
 

Pascallovic

Well-known member
Fair point. Ik studeer geen geneeskunde, dus moet het antwoord schuldig blijven. Maar ik kan me voorstellen dat als hij zo'n harde klap krijgt waar hij een hersenschudding aan overhoudt, dat hij toch even helemaal van de wereld moet geweest zijn. Kompany heeft ook wel eens een interland uitgespeeld met een herschenschudding, maar verantwoord kan je het niet noemen.