gevegt
Well-known member
Graag gedaan!:duim::duim:
Graag gedaan!:duim::duim:
Belachelijk hoe Barcelona werd genaaid door de arbitrage. Dat moet wel Matchfixing zijn.
Belachelijk hoe Barcelona werd genaaid door de arbitrage. Dat moet wel Matchfixing zijn.
Volgens mij is t tijdperk Bar?a voorbij... Messi is ook wel beetje klaar volgens mij. Die speelt over twee jaar weer in Argentini?...
Volgens mij is t tijdperk Bar?a voorbij... Messi is ook wel beetje klaar volgens mij. Die speelt over twee jaar weer in Argentini?...
Zou die Mathieu niet over Neymar heen mogen komen ?
Ik denk dat die gisteren weer eens heeft bewezen dat die best zo weinig mogelijk aan de bal kan komen.
Die was nu echt niet zo slecht gisteren. De enige waar nog iets van creativiteit en dreiging vanuit ging.
Eresd?g? is een beetje klaar, dat is nu wel duidelijk.
De drie explosies in Dortmund kwamen volgens de Duitse politie door zware explosieven en niet door een vuurwerkbom zoals eerder gedacht.
Voorlopig bakken ze er weinig van. Zeker achterin oogt het niet scherp.Kan Dortmund vanavond presteren? Kan me voorstellen dat je hoofd wel vol zit met gedachten na zo'n gebeurtenis.
Ik heb dezelfde denk ik, Nederlands commentaar ook.Nu wel de voorsprong voor Monaco! Mbapp? zit er als laatste aan. Vliegensvlug zijn ze ook zeg.
Ik kijk overigens via een HD stream die het perfect doet. Iemand met interesse voor een linkje stuurt maar een PB.