Onzin, heeft niets met de scheids te maken.Dat ligt er aan welke scheids ze krijgen.
Alves komt er nu achter hoe irritant dat gejank van hem in zijn Barca-tijd altijd is geweest.
Onzin, heeft niets met de scheids te maken.Dat ligt er aan welke scheids ze krijgen.
Voorlopig wel dezelfde taktiek. Enorm afjagen.
Maar als Barca thuis speelt kan Juventus dit ook niet, net zomin als PSG dat kan. Juventus heeft er nog wel 3 nodig inderdaad.
Maar als Barca thuis speelt kan Juventus dit ook niet, net zomin als PSG dat kan. Juventus heeft er nog wel 3 nodig inderdaad.
2-1 afgekeurd
Dat zeg ik
Juve is fysiek veel sterker dan PSG, die gaan never en nooit niet een 5-0 voorsprong weggeven.
Niet waar.
Er was al afgefloten voordat het een goal was.
Aha. Ik luister Radio1, want zit in Engeland... De verslaggever van Radio1 gaf aan dat die werd afgekeurd. Heb dus ook geen beeld...
Zou die Mathieu niet over Neymar heen mogen komen ?
En dan belangrijk worden ipv Neymar? Dat lijkt me niet.
Ja hoor maar is op BT Sport en dat geeft de tv in mijn hotel niet weer. Verder zit ik bij een conferentie en gaan we nu aan de pubquiz beginnen...Op dat eiland hebben geen tv of zijn de rechten na de Brexit ingetrokken?
Iniesta speelt erg matig. Het lijkt net of hij het tempo niet kan bijhouden.