Champions League 2016-2017

Batigoal

Well-known member
Als Cavani niet als een wijf die bal inschoot 1-op-1 met de keeper dan was er niks aan de hand geweest. PSG ging al na een kwartier tijdrekken. Wel goed dat zulk antivoetbal is afgestraft. Ben benieuwd welke toptrainer ze voor komend seizoen uit de hoge hoed toveren.
 

Maasveld

Well-known member
Als Cavani niet als een wijf die bal inschoot 1-op-1 met de keeper dan was er niks aan de hand geweest. PSG ging al na een kwartier tijdrekken. Wel goed dat zulk antivoetbal is afgestraft. Ben benieuwd welke toptrainer ze voor komend seizoen uit de hoge hoed toveren.
Hij schoot hem goed in, maar goed is natuurlijk niet goed genoeg bij superheld MATS!
 

Janssen

Well-known member
Die Maasveld heeft er duidelijk kijk op. Mooi dat dit soort topics toch altijd weer het kaf van het koren scheiden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik kwam vlak na het laatste fluitsignaal binnen. Gelukkig bij Ziggo Sport nog even alle goals terug kunnen kijken. De 3-0 is gewoon een strafschop. Ook al struikelde Meunier, hij maakt daar een overtreding. De 5-1 was absoluut een schwalbe van Suarez. Schandalige strafschop. De pass bij de 6-1 was werkelijk fenomenaal.

Daarna nog even de hoogtepunten van Dortmund gezien. Wat een ploeg is dat toch ook!
 

inhethoekje

Active member
Ik had ook een Eef de Kipje ,bij 3-1 weer wat spullen gaan inpakken en bij 5-1 ging ik, ook omdat ik trek had in een peuk, er weer even voor zitten.
Dus ook bij de 5-1 was de peuk belangrijker als dat ik dacht dat het nog ging lukken.
 
Bovenaan