Janssen
Well-known member
Duidelijke schwalbe van Di Maria om zijn dramatisch ingeschoten bal te verbloemen.
Ja haha, bal ging sowieso twee meter naast. Nee daar was weinig aan de hand.
Duidelijke schwalbe van Di Maria om zijn dramatisch ingeschoten bal te verbloemen.
Hij werkte inderdaad goed samen met de spelers van PSG om Barca door te laten gaan.We kijken alle dubieuze beslissingen nog even door; deze scheids had echt maar 1 opdracht meegekregen.
Heel triest.
Hij schoot hem goed in, maar goed is natuurlijk niet goed genoeg bij superheld MATS!Als Cavani niet als een wijf die bal inschoot 1-op-1 met de keeper dan was er niks aan de hand geweest. PSG ging al na een kwartier tijdrekken. Wel goed dat zulk antivoetbal is afgestraft. Ben benieuwd welke toptrainer ze voor komend seizoen uit de hoge hoed toveren.
Ik ben niet zo'n dromer.
Idd, waar haalde die vent de 5 minuten vandaan?
Dan vast wel een fijngevoelige kenner, met ook een kleurrijke perceptie van de Camp Nou arbitrage.
Vriend!Die Maasveld heeft er duidelijk kijk op. Mooi dat dit soort topics toch altijd weer het kaf van het koren scheiden.
Een Eef de Kipje.Lol ik ben na de 3_1 gestopt met kijken.
Lol ik ben na de 3_1 gestopt met kijken.
Wat je zegt ben jezelfEen Eef de Kipje.
World Series Baseball legendarisch, SuperBowl, legendarisch, 8e finale CL, legendarisch.
Gaat lekker zo.
Allemaal gemist door een peukie ?
De eerste 2 uitgezeten, de laatste met een half oog gekeken tijdens inpakken.
Baseball kijk je overigens niet uit over 1 wedstrijd.