Champions League 2016-2017

JMD

Well-known member
Of hij wordt onderuit gehaald door een vallende speler. Twijfelgeval

Die PSG-speler kijkt niet waar Neymar is tijdens zijn val (goed te zien vanaf de camera op de doellijn), dus daarom gaat dit per ongeluk i.m.o..
Had hij nou naar Neymar gekeken en hem echt opgezocht dan was het een ander verhaal geweest..
 

JMD

Well-known member
Neymar probeert nog maar weer een penalty te versieren... Het blijft geen feest.
 

Janssen

Well-known member
Die PSG-speler kijkt niet waar Neymar is tijdens zijn val (goed te zien vanaf de camera op de doellijn), dus daarom gaat dit per ongeluk i.m.o..
Had hij nou naar Neymar gekeken en hem echt opgezocht dan was het een ander verhaal geweest..

Dat kan de regel niet zijn, dan kan ik ook doodschoppen uitdelen zolang ik maar de andere kant op kijk.
 

Maasveld

Well-known member
Die PSG-speler kijkt niet waar Neymar is tijdens zijn val (goed te zien vanaf de camera op de doellijn), dus daarom gaat dit per ongeluk i.m.o..
Had hij nou naar Neymar gekeken en hem echt opgezocht dan was het een ander verhaal geweest..
Maakt natuurlijk geen drol uit of het per ongeluk of met opzet was.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Achteraf vond ik het wel een pingel.

Maar stiekem hoop ik op een 4-1 in de 94e minuut oid. Altijd maar dat strontmazzel van Bar?a.
 

JMD

Well-known member
Maar stiekem hoop ik op een 4-1 in de 94e minuut oid. Altijd maar dat strontmazzel van Bar?a.
Ik hoop met je mee. Het toneelspel is al weer begonnen...

(EN ik gun het PSG/Kluivert ook wel een keer om ver te komen eigenlijk. Net als Napoli gisteren. Andere namen die ver komen zijn ook wel eens leuk)


3-0 in Dortmund, tering wat een aanval.
 
Bovenaan