Janssen
Well-known member
Lol strafschop.
Hij loopt tegen een liggende speler op.
Of hij wordt onderuit gehaald door een vallende speler. Twijfelgeval
Lol strafschop.
Hij loopt tegen een liggende speler op.
Of hij wordt onderuit gehaald door een vallende speler. Twijfelgeval
En dan is het 'gewoon' 3-0. Bizar
Die PSG-speler kijkt niet waar Neymar is tijdens zijn val (goed te zien vanaf de camera op de doellijn), dus daarom gaat dit per ongeluk i.m.o..
Had hij nou naar Neymar gekeken en hem echt opgezocht dan was het een ander verhaal geweest..
Maakt natuurlijk geen drol uit of het per ongeluk of met opzet was.Die PSG-speler kijkt niet waar Neymar is tijdens zijn val (goed te zien vanaf de camera op de doellijn), dus daarom gaat dit per ongeluk i.m.o..
Had hij nou naar Neymar gekeken en hem echt opgezocht dan was het een ander verhaal geweest..
Mooi.2-0 Dortmund.
Dat kan de regel niet zijn, dan kan ik ook doodschoppen uitdelen zolang ik maar de andere kant op kijk.
Die vent struikelt... Wat moet ie dan doen, onder het gras verdwijnen?Maakt natuurlijk geen drol uit of het per ongeluk of met opzet was.
Maakt natuurlijk geen drol uit of het per ongeluk of met opzet was.
Ik hoop met je mee. Het toneelspel is al weer begonnen...Maar stiekem hoop ik op een 4-1 in de 94e minuut oid. Altijd maar dat strontmazzel van Bar?a.
Op zijn benen blijven staan.Die vent struikelt... Wat moet ie dan doen, onder het gras verdwijnen?
Neymar rent gewoon de bal achterna, dat die Meunier daar opeens voor gaat liggen kan Neymar ook niet helpen.In dit geval ligt de speler al en daarna loopt Neymar er tegen op.
Jij struikelt nooit?Op zijn benen blijven staan.