Champions League 2016-2017

Miramar

Well-known member
Totaal niet te bevatten hoe sommige zielen werkelijk nog denken dat dit nog niet helemaal Game Over is voor Barca. Maar eerlijk waar, als de wonderen de wereld nog niet uit zijn hoop ik dat vanavond te ervaren. Ik wil Barcelona altijd op z'n sterkst.

Ik ga Benfica kijken en daar ook stiekem hopen op een wonder, want mijn kutSporting heeft de punten nodig om volgend jaar weer mee te kunnen doen in de CL.
Ik heb het wonder van Karlsruhe en Bremen gezien begin jaren 90. Dus het kan.
 

Miramar

Well-known member
4-1 uit verliezen en thuis 6-2 winnen.

a13f8dc47df44fd4552483f7d3365f81.jpg
 

ALenstra

Well-known member
Er zijn gekkere dingen gebeurd. Real Madrid maakte een 5-1 nederlaag tegen Borussia M?nchengladbach goed met een 4-0 zege. Of Partizan Belgrado dat een 6-2 nederlaag tegen Queens Park Rangers weg poetste met een 4-0 zege.
 

erka

Well-known member
Werder Stuttgart dan.

Stuttgart-Feyenoord. Uit 1-3 voor Feyenoord. Toen kwam de legendarische uitspraak van Beenhakker op een vraag van een Duitse journalist wat er mis was met het Duitse voetbal: Haben sie eine Stunde? Feyenoord-Stuttgart 0-3. Bedankt en tot ziens maar weer :D
 

Janssen

Well-known member
Slechts drie verdedigers waarvan eentje Mascherano heet. Hier zouden wel eens veel goals kunnen vallen vanavond.
 

JMD

Well-known member
Niet bepaald dubieus dus.
Buitenspel? Of speelt die Parijzenaar de bal terug?


Om toe te voegen aan het bovenstaande rijtje ontsnappingen: Bremen - Anderlecht, na 60 minuten ofzo 0-3, een half uur later 5-3... Oke, dat was in 1 duel, maar die mocht er toch ook zijn.
 

JMD

Well-known member
Daar ontsnapt Barcelona aan een penalty... Er zijn er die de bal op de stip zouden leggen bij zo'n actie.
 

erka

Well-known member
Werder was wel van dat soort stunts.
88/89 Werder Bremen-Dynamo Berlin uit 0-3 thuis 5-0
99/00 Werder Bremen-Olympique Lyon uit 0-3 thuis 4-0
 
Bovenaan