Champions League 2016-2017

Satyr

Administrator
Forumleiding
Besiktas was na de inhaalrace in Lissabon 2 weken terug weer helemaal terug in de race, maar staat na een half uur 3-0 achter bij het al uitgeschakelde Kiev... De Turken spelen ook met 10 man na een schandalige rode kaart.
De rode kaart was onterecht? Of de overtreding schandalig?
 

Fenerium

Member
Hoezo matchfixing? Beck was de laatste man, dondert op de grond maar haalt nog met zijn laatste adem de doorgebroken speler van Kiev neer, pingel + rood. Tweede rode kaart voor die tuinkabouter van Besiktas is ook volledig terecht.

In Turkije is momenteel de hel losgebarsten, dit was ook al het geval na de uitwedstrijd van Fener tegen Braga. Als je gewoon je kansen benut is er niets aan de hand.
 

Kielse Rat

Well-known member
Valt me wel tegen dat NOS Real-Dortmund niet uitzendt. Op de Belgische komen elke week twee wedstrijden. Want naar dat gepruts van Brugge was ik niet van plan om te kijken (alweer 0-2 achter).
 

Pascallovic

Well-known member
Valt me wel tegen dat NOS Real-Dortmund niet uitzendt. Op de Belgische komen elke week twee wedstrijden. Want naar dat gepruts van Brugge was ik niet van plan om te kijken (alweer 0-2 achter).
De NOS heeft de rechten al een tijdje niet meer, dus die zenden al jaren geen CL-wedstrijden meer uit. Veronica heeft de rechten en zend Real - Dortmund wel uit.
 

Kielse Rat

Well-known member
De NOS heeft de rechten al een tijdje niet meer, dus die zenden al jaren geen CL-wedstrijden meer uit. Veronica heeft de rechten en zend Real - Dortmund wel uit.

Ah zo. Een paar jaar geleden keek ik geregeld wel eens op NOS omdat de Belgische dan maar ??n wedstrijd uitzond, maar dat is ook weer 2-3 seizoenen geleden. Veronica of andere Nederlandse zenders ontvangen we hier niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dortmund komt terug van een 2-0 achterstand in Bernabeu en maakt zojuist de 2-2. Mooie pot hoor!
 

Tobcoach

New member
De teams voor de volgende ronde zijn bekend:

Groepswinnaars: Arsenal (Eng), Napoli (Ita), Barcelona (Spa), Atletico Madrid (Spa), AS Monaco (Fra), Borussia Dortmund (Dui), Leicester City (Eng), Juventus (Ita)

Nrs. 2: Paris SG (Fra), Benfica (Por), Manchester City (Eng), Bayern Munchen (Dui), Bayer Leverkusen (Dui), Real Madrid (Spa), FC Porto (Por), Sevilla (Spa)

Teams kunnen in de 2e ronde niet geloot worden tegen teams uit hetzelfde land en ook niet tegen het team dat ze in de groepsfase al zijn tegengekomen. De nrs. 2 spelen eerst thuis.

Voorbeeld: Real Madrid kan dus niet loten tegen Borussia Dortmund, Barcelona en Atletico Madrid, Borussia Dortmund niet tegen Real Madrid, Bayern Munchen en Bayer Leverkusen.

Loting voor de 2e ronde is maandag 12 december, wedstrijden worden gespeeld op 14/15 en 21/22 februari 2017.
 

Pascallovic

Well-known member
Wordt weer een mooie voorgekookte loting met ploegen die tegen bijna de helft van de tegenstanders niet kunnen loten.
 

Batigoal

Well-known member
Dat Legia heeft het trouwens goed voor elkaar. Gewoon pieken op het juiste moment. Wat maakt het uit dat ze 24 tegendoelpunten hebben gekregen; ze gaan wel door naar de Europa League in een voor hun normaal gesproken kansloze groep.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Loting:

Manchester City - AS Monaco
Real Madrid - Napoli
Benfica - Borussia Dortmund
Bayern M?nchen - Arsenal
FC Porto - Juventus
Bayer Leverkusen - Atl?tico Madrid
Paris St-Germain - FC Barcelona
Sevilla - Leicester City
 
Bovenaan