Hoe laat was hij definitief afgelast?Morgen 20.45 wordt City - Gladbach gespeeld
Hoe laat was hij definitief afgelast?Morgen 20.45 wordt City - Gladbach gespeeld
Als we het bij het hoofdtoernooi houden dan is de laatste gestaakte CL-wedstrijd in 2013/14 toen Galatasaray-Juventus niet uitgespeeld kon worden vanwege sneeuw en de volgende dag moest worden verder gespeeld.Als ik even snel denk is dit de eerste keer in 15 jaar dat een CL-duel wordt afgelast (12 sept 2001, toen alle CL-duels werden geskipt vanwege de aanslagen in Amerika en de bakken kritiek die de UEFA kreeg op het door laten gaan van de CL-duels de avond ervoor)??? Kan me wel EL-duels herinneren die deels verplaatst werden (o.a. Estoril - PSV 2 jaar terug), maar kan me geen CL-duel herinneren.
Hoe laat was hij definitief afgelast?
Ja dat hebben we op het EK kunnen zien.Met deze uitslagen is het een kwestie van tijd voordat we de poulefase laten overslaan door de grote clubs.
Toppertje die Milik. Technisch niet super, maar dodelijke afmaker. Kan Cavani nog iets van leren.
Ja dat hebben we op het EK kunnen zien.
Oh.Cavani speelde niet op het EK.
Vandaar dat ik het altijd opneem. Alleen hielp dat nu ook niet, omdat in de gids stond dat het tot 23.30u zou duren, maar evengoed de laatste 2 samenvattingen niet opgenomen omdat die pas na 23.40u kwamen. Waardeloos programma inderdaad van Veronica.Kut samenvattingen bij Veronica, 3 keer reclame er tussendoor. Gaat nergens over. Sukkels
Natuurlijk kun je de volgende dag alle samenvattingen ook ergens anders wel bekijken. Maar dat veranderd er niets aan dat het programma van Veronica waardeloos is. Veel te veel reclame en ook dat napraten over de samenvattingen is volledig overbodig. En dan ook nog de juiste tijden van het programma niet doorgeven aan de gidsen.Samenvatting staan ook gewoon op nu.nl
Dat komt bij de veranderingen in 2021, dan mag de kampioen van de 4 grote landen instromen bij de laatste 16, om de keer erna de beste 3 per land te laten instromen bij de laatste 16, het 'plebs' mag dan vechten om de laatste 3 plaatsen.Met deze uitslagen is het een kwestie van tijd voordat we de poulefase laten overslaan door de grote clubs.
TiswaNatuurlijk kun je de volgende dag alle samenvattingen ook ergens anders wel bekijken. Maar dat veranderd er niets aan dat het programma van Veronica waardeloos is. Veel te veel reclame en ook dat napraten over de samenvattingen is volledig overbodig. En dan ook nog de juiste tijden van het programma niet doorgeven aan de gidsen.