Champions League 2016-2017

JMD

Well-known member
Hier zie je het dus in de praktijk... Sevilla kan niet in de Barcelona en Real groep terecht komen. Spaans Spaans

Maar jij had het over Spanje niet met GB...

Dat is onzin...

Dat ploegen uit 1 land niet bij elkaar komen is altijd al zo geweest, net als dat de ploegen verspreid worden. Als Ajax CL had gespeeld dan hadden die 2 ploegen nooiit op dezelfde dag gespeeld.
 

vakx2.0

Banned
Maar jij had het over Spanje niet met GB...

Dat is onzin...

Had ik niet. Heb je verkeerd geinterpreteerd (of ik verkeerd geformuleerd). Ik bedoelde dat Spaans niet tegen Spaans kan loten en Brits niet tegen Brits, waardoor PSV waarschijnlijk en statistisch gezien een grotere kans heeft om WEL tegen een UK of Spaanse club te loten.
 

JMD

Well-known member
En Spaanse en Britse ploegen, ontlopen die elkaar ook. In dat geval is het op 100% zeker dat we een Spaanse en Engelse ploeg loten... lijkt me

Die ontlopen 'elkaar' heb ik ge?nterpreteerd (en ik was niet de enige getuige Forza AZ's reactie) als dat ze apart moesten.

We kunnen ook in een pot komen zonder Spaanse of Britse hoor...


Het liefst G of E. Daar hebben we kans... In A, C, D, F en H zijn we direct klaar, B wordt heel lastig.
 

JMD

Well-known member
Groep F lijkt me ook geen pretje, weet niet of die mogelijkheid ook open is.

Alles ligt voor PSV open, we zijn de enige NL ploeg. Als PSV pas laat getrokken wordt zullen er opties wegvallen. Want bv Lyon gaat naar E t/m H, Tottenham denk ik ook (want ik vermoed dat zij gepaard zijn aan Arsenal) en M?nchengl komt juist in A t/m D
 
Bovenaan