Ah, het staat 2-0 zie ik. Mooi zo.
Finland nu.
De grote vraag is, red Juve t ook tegen Real? Ik hoop echt van wel! Volgend seizoen supercup Juve - Ajax. Dat zou toch wat zijn....
Dat leek me bewust en dus dieprood.
Real - Ajax is ook niet mis... Dan denk ik toch terug aan november 1995, tering wat speelde Ajax toen goed. In mijn optiek het beste duel van Ajax ooit onder Van Gaal.
Ik haat Real maar ben wel benieuwd naar t duel Ronaldo / Sanchez. Maar goed...?n we gaan offtopic ?n we lopen veel te veel op de zaken vooruit. My bad.... Excuses!Real - Ajax is ook niet mis... Dan denk ik toch terug aan november 1995, tering wat speelde Ajax toen goed. In mijn optiek het beste duel van Ajax ooit onder Van Gaal.
Jep. Dat vind ik de nummer 2 uit die tijd.Ajax-Bayern in 1995 was ook wel aardig.
Al sinds de start van de pilot met die 5e/6e man...Sinds wanneer hebben die lijnrechters een walkietalkie?
Ajax-Bayern in 1995 was ook wel aardig.
Nooit opgemerkt. Waarom eigenlijk?Al sinds de start van de pilot met die 5e/6e man...
Die ook ja.Of Ajax-Bayern 1978 of Bayern - Ajax 2004.
Geen idee. Misschien hebben zij geen headset op (anders wordt het misschien 'te druk' op de oortjes), en is dit de manier om de aandacht te trekken van de scheids?Nooit opgemerkt. Waarom eigenlijk?
Sinds wanneer hebben die lijnrechters een walkietalkie?