Naar Cambuur. Om wat te doen precies?
Ik heb een hoop rotzooi langs zien komen in 25+ jaar NAC. Echt slechte miskopen, en echt onge?nteresseerde minkukels. Of toevallig overgetalenteerde ruggegraatloze luie honden. Maar Robert M?hren spant de kroon. Die deed niet eens zijn best om het eruit te laten zien alsof hij zijn best deed.
Bah. Wat een zak hooi. Ik hoop niet dat Cambuur erin trapt. Voor Cambuur niet en voor de Eerste Divisie niet. Je kunt een hoop mensen verwijten dat deze parodie-op-een-voetballer het NAC-shirt heeft gedragen; Smulrol dat ie hem gehaald heeft, Van der Gaag dat hij hem opstelde, Penders en andere assistenten dat ze MvdG niet ontoerekeningsvatbaar lieten verklaren, Te Vrede dat hij geblesseerd was, de helft van de selectie dat ze blijkbaar op de training nog minder deden dan M?hren, Annie dat ze niet weigerde zijn naam op te lezen en Kali dat hij hem niet neerhoekte op de training. Maar uiteindelijk was het Robert M?hren die tien andere spelers en 19000 supporters voor gek zette. Grootste zak hooi ooit in een NAC shirt. En dan reken ik alle supporters mee.