Cambuur nieuws topic

almere036

Member
En Gradje is alweer weg, goede spelers maar niet het type wat Cambuur zoekt. Gewoon niet goed genoeg dus.

Robert Muhren schijnt morgen gepresenteerd te worden als nieuwe spits. Als nieuwe keeper gaan de namen van Piet Velthuizen en Kostas Lamprou....

Heeft Cambuur een geldschieter gevonden ofzo? Die gaan hard deze transferperiode.

Bernardo

Well-known member
Zullen zien, denk dat het voor KKD gewoon een prima spits is. Moet wel minimaal 15 goals kunnen maken.

zwammy

Well-known member
Dit is een reactie op de NAC site, kan het er eigenlijk wel mee eens zijn.

Naar Cambuur. Om wat te doen precies?

Ik heb een hoop rotzooi langs zien komen in 25+ jaar NAC. Echt slechte miskopen, en echt onge?nteresseerde minkukels. Of toevallig overgetalenteerde ruggegraatloze luie honden. Maar Robert M?hren spant de kroon. Die deed niet eens zijn best om het eruit te laten zien alsof hij zijn best deed.

Bah. Wat een zak hooi. Ik hoop niet dat Cambuur erin trapt. Voor Cambuur niet en voor de Eerste Divisie niet. Je kunt een hoop mensen verwijten dat deze parodie-op-een-voetballer het NAC-shirt heeft gedragen; Smulrol dat ie hem gehaald heeft, Van der Gaag dat hij hem opstelde, Penders en andere assistenten dat ze MvdG niet ontoerekeningsvatbaar lieten verklaren, Te Vrede dat hij geblesseerd was, de helft van de selectie dat ze blijkbaar op de training nog minder deden dan M?hren, Annie dat ze niet weigerde zijn naam op te lezen en Kali dat hij hem niet neerhoekte op de training. Maar uiteindelijk was het Robert M?hren die tien andere spelers en 19000 supporters voor gek zette. Grootste zak hooi ooit in een NAC shirt. En dan reken ik alle supporters mee.

Laten we voor jullie hopen dat het meevalt maar van alle braskloten die wij vorig jaar hadden was hij 1,2 en 3.

Max

Administrator
Forumleiding
Op zich kan die jongen toch wel voetballen. Ik begrijp alleen dat hij er niet altijd zin in heeft.

Bernardo

Well-known member
Erik Schouten word mogelijk de volgende aanwinst. Al 2 weken op proef, Cambuur gaat met hem om tafel.

ALenstra

Well-known member
Antonia, die speelde toch bij Go Ahead Eagles en FC Groningen? Geweldige voetballer maar ook moeilijk karakter.

Bernardo

Well-known member
Waar heb je dat gezien?

@DrentheSport: Van Nieff naar FC Emmen? Nee, aldus de Drentse club. Volgens media in het oosten van het land ontbreekt Van Nieff op de open dag van Heracles en is hij in gesprek met een nieuwe club. Dat is dus niet FC Emmen #fcemmen

Bovenaan