Cambuur nieuws topic

Bernardo

Well-known member
Hij gaat zich beraden over zijn sportieve toekomst. Dus nog niks over bekend, Harkemase Boys wil hem in ieder geval terug.
 

Bernardo

Well-known member
Cambuur presenteert vanmiddag ook nog een verdediger en middenvelder. Beide Nederlands. Druk dagje in het stadion.
 

Bernardo

Well-known member
Eentje van Jong Vitesse. En de andere nog niet, die zal wel niet door de keuring gekomen zijn.:heinz: de
 

noordooster

Well-known member
Hij gaat zich beraden over zijn sportieve toekomst. Dus nog niks over bekend, Harkemase Boys wil hem in ieder geval terug.

Het was een mooie tijd bij Harkemase Boys met spelers als Dennis Loer, Martijn Barto, Mart Dijkstra en Oebele Schokker.
En met Henk de Jong als trainer.
 

Abubakari

Well-known member
Keeper uit de Ajax opleiding. Net als Hahn, Bizot, Vermeer, Padt, Lamprou en noem ze maar op.

Alle wedstrijden gekeept bij FC Oss afgelopen seizoen zie ik.
 

Makanaky

Well-known member
Daar hield hij Ronald Koeman vakkundig buiten de basis. Cambuur haalt dus een wereldtopper binnen.
 
Laatst bewerkt:

Bernardo

Well-known member
Ja als ik het zo lees heeft hij een goed seizoen gedraaid bij Oss. Slechter als die ballenvangers die wij de laatste jaren hebben gehad kan hij ook niet zijn. Nu nog afwachten of hij met de druk kan omgaan, toch anders als ik Oss.
 
Bovenaan