Die zal vast wel weer een trainer uit zijn hoge hoed toveren, zodat alle Cambuur-fans over een half jaar terugverlangen naar Rob Maas.
Kraay Jr gaf gisteravond aan dat hij het een domme en opportunistische beslissing zou vinden om Maas nu te ontslaan, omdat juist het dure spelersmateriaal het zichtbaar laat afweten.
vd Vegt is ook weg. Dus dat blijft ons bespaard.
Maar verder maakt men zich in Heerenveen niet druk on Cambuur.
We staan miraculeus genoeg nog altijd bovenaan.Zeg, VVV heeft verloren hoor.
Haha. Die grote monden in Leeuwarden, die zijn vooral gesnoerd. En ja, dat vind ik best lekker. Lekker rustig op het werk ook.
Maar mooi dat het allemaal aan Maas en Vd Vegt lag. En aan Keizer natuurlijk.
Wat klopt er trouwens van de verhalen dat Vd Heide schulden had bij de spelers en daardoor zijn geloofwaardigheid kwijt was?
En zoals ik eerder zei, niet dat Cambuur me nu zoveel boeit.
Kost ze ook weer een paar centen, deze maatregelen. #uthetnooitwatweestenitsalnooitwatwurde
Zou het opstappen van v.d Vegt wel echt zo vrijwillig zijn?Dat valt misschien wel mee, vd Vegt stap zelf op dus krijgt geen centen mee, en Maas moet je gewoon afkopen. En het salaris van vd Vegt heb je de rest van het seizoen niet meer, dus dat salaris valt weg.
Ik heb er zo'n gevoel bij dat hier wel iets van een deal gesloten is, desalniettemin is dit voor hem en Cambuur waarschijnlijk het beste. De man had 0,0 draagvlak in Leeuwarden.Geen idee, waren 2 weken terug ook al geruchten dat hij zou vertrekken. Misschien heeft dit dat proces versneld. Zijn positie was natuurlijk al maanden onhoudbaar.
Zou het opstappen van v.d Vegt wel echt zo vrijwillig zijn?
Geen idee, waren 2 weken terug ook al geruchten dat hij zou vertrekken. Misschien heeft dit dat proces versneld. Zijn positie was natuurlijk al maanden onhoudbaar.