Cambuur nieuws topic

Abubakari

Well-known member
Je lult net zo dom als Cambuur afgelopen seizoen verdedigde. Sorry Cambuur defensie, je lult zelfs nog dommer.
 

noordooster

Well-known member
Dan nu een opmerking van het kaliber zoals de aanval van Cambuur dit seizoen functioneerde.
De club heeft meer oer-Friezen nodig : Mannen van het kaliber Oscar Zijlstra .
 

ALenstra

Well-known member
Hoezo gaat Keizer nu al weg bij Cambuur. Zijn ze hem zat? Of kan hij meer verdienen bij Ajax?
 

Abubakari

Well-known member
Succes met de topcoach. Zal talenten beter maken, clubhopper eerste klas.

Hoho, ik beweer nergens dat Keizer een topcoach is, dat vind ik namelijk niet. Ik beweer alleen dat ik zijn tactiek bij Cambuur wel snapte. En dat iedere andere trainer er met die waardeloze selectie uit was gevlogen. Belabberde keepers, lachwekkende defensie, een aanval die nooit scoort.

Maar volgens jou had Cambuur met een andere trainer nu nog eredivisie gespeeld geloof ik.
 

Bernardo

Well-known member
Meer als 4300 seizoenkaarten verlengd exclusief sponsoren. Zullen in totaal wel zo'n 5500 worden.
 

Abubakari

Well-known member
Tsjongejonge, wat voor Fean fan is daar de baas bij Cambuur? Eerst Vd Vegt die overal degradeert en nu Rob Maas? Dan moet je wel echt anti Cambuur zijn.
 

Bernardo

Well-known member
Vd Vegt is de baas. En is nu opnieuw in blinde paniek nu Grim niet doorgaat. Nooit een plan B. Komend seizoen word een groot drama. Pleuris zal wel snel uitbreken als het allemaal zo gaat als nu.
 

Bernardo

Well-known member
Oh zo. Maar goed, Konterman word ook genoemd. Kan de KNVB de wedstrijden op zondag weer verplaatsen.
 
Bovenaan