Sportcast nog niet gezien?Zou het echt onbegrijpelijk vinden als Cambuur niet verder wil met Henk de Jong, helemaal in de fase waarin Cambuur zit is er geen betere voor Cambuur. Verleng gewoon 2/3 jaar met Henk, kijk of je als club dan gegroeid bent en kijk dan eventueel verder. Ik deze opbouwfase is continuiteit belangrijk en een trainer die rustig kan werken.
Henk mut blieve!
Ik vrees met grote vreze.Zou het echt onbegrijpelijk vinden als Cambuur niet verder wil met Henk de Jong, helemaal in de fase waarin Cambuur zit is er geen betere voor Cambuur. Verleng gewoon 2/3 jaar met Henk, kijk of je als club dan gegroeid bent en kijk dan eventueel verder. Ik deze opbouwfase is continuiteit belangrijk en een trainer die rustig kan werken.
Henk mut blieve!
Nee, want?Sportcast nog niet gezien?
Ze hebben letterlijk 10 minuten met Ard de Graaf aan de telefoon gehangenTja, de mannen bij OF maken een leuke podcast maar qua bronnen/nieuws zitten ze wel heel vaak fout. We zullen het mee maken ik zou het onbegrijpelijk vinden
#FakeNews!!!!
Vandaag in de Sportcast: Henk krijgt deze week een contract
Nee gaat niet door, gaf voorkeur aan verhuur binnen Engeland.Las gister iets over een talent van Man Utd, maar dat gaat dan dus niet door.