Cambuur nieuws topic

Bernardo

Well-known member
Zou het echt onbegrijpelijk vinden als Cambuur niet verder wil met Henk de Jong, helemaal in de fase waarin Cambuur zit is er geen betere voor Cambuur. Verleng gewoon 2/3 jaar met Henk, kijk of je als club dan gegroeid bent en kijk dan eventueel verder. Ik deze opbouwfase is continuiteit belangrijk en een trainer die rustig kan werken.

Henk mut blieve!

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zou het echt onbegrijpelijk vinden als Cambuur niet verder wil met Henk de Jong, helemaal in de fase waarin Cambuur zit is er geen betere voor Cambuur. Verleng gewoon 2/3 jaar met Henk, kijk of je als club dan gegroeid bent en kijk dan eventueel verder. Ik deze opbouwfase is continuiteit belangrijk en een trainer die rustig kan werken.

Henk mut blieve!
Sportcast nog niet gezien?

Abubakari

Well-known member

Henk mut blieve!
Ik vrees met grote vreze.
(en ik heb de sportcast niet gezien).

Bernardo

Well-known member
Tja, de mannen bij OF maken een leuke podcast maar qua bronnen/nieuws zitten ze wel heel vaak fout. We zullen het mee maken ik zou het onbegrijpelijk vinden

Satyr

Administrator
Forumleiding
Tja, de mannen bij OF maken een leuke podcast maar qua bronnen/nieuws zitten ze wel heel vaak fout. We zullen het mee maken ik zou het onbegrijpelijk vinden
Ze hebben letterlijk 10 minuten met Ard de Graaf aan de telefoon gehangen

PES5

Administrator
Forumleiding
Gaat ook lekker daar.

- Geldschieter Bert vd Brink geeft via Facebook Henk de Jong en Michael de Leeuw van onderuit de zak.
- Lambooy en De Graaf willen iemand anders dan Henk de Jong
- Geldschieter Pieter Kooy wil het hele spul minimaal 5 jaar intact houden.

Genot!

Bernardo

Well-known member
Nou nieuwe spits is binnen, staat maandag op trainingsveld en ervaren speler word gehuurd van buitenlandse club naam nog niet bekend. Ik hoop een beetje op Vincent Verweij, speelt weinig bij Fortuna Düsseldorf.

Bernardo

Well-known member
Verwij en Verheydt zijn het niet.

Ik denk zelf dat het Hilterman is, speelt weinig in Duitsland en zijn club heeft vorige week Uldrikis gehaald ..

Bernardo

Well-known member
Hm, ook wel interessante naam. Is nu geblesseerd volgens transfermarkt, dus past precies in het profiel van Cambuur

Bovenaan